webáruház

marketing, online értékesítés, webáruház

Menő üzlet a kuponozás

piac-profit.hu

Akár az eredeti ár töredékéért is élvezheti a fogyasztó a választott szolgáltatást, míg a cég olyan réteget is meg tud szólítani, amelyet más eszközökkel nem érne el – ezért töretlen Magyarországon a kuponozás népszerűsége. Ráadásul az online vásárlók részaránya még viszonylag kicsi hazánkban, így még bőven van növekedési potenciál a piacon.

Tovább olvasom »
online értékesítés, online vásárlás, webáruház

Ki lesz a legjobb? – Versenyben az e-boltok

piac-profit.hu

Az internet mára teljesen átszabta a kiskereskedelmet. A gombamód szaporodó webáruházak forgalma összességében évről évre nő, miközben a hagyományos boltok nehezen állják a versenyt. És ez még csak a kezdet! A trend egyértelmű: a webkereskedelemé a jövő. Ezt bizonyítja az Ország Boltja verseny sikere is, amely a magyar webáruházak legjelentősebb hazai megmérettetése.

Tovább olvasom »
infokommunikació, információs társadalom, online értékesítés, online vásárlás, web2.0, webáruház

Mit nekünk Amazon! Magabiztos magyar webshopok

A webshopok háromnegyede a választék bővítésével fejlesztené vállalkozását, és csak egyharmada lát kockázatot egy nagyobb külföldi versenytárs megjelenésében – a tulajdonosok fele az Amazon megjelenésétől sem ijedne meg. Egy webáruház tipikus látogatója 5-25 ezer forintot költ vásárlásra alkalmanként, és nem bízik az online előrefizetésben, ugyanakkor az online piac fogyasztói bázisában még bőségesen van növekedési potenciál.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, internet, kkv informatika, online vásárlás, vásárlási szokások, webáruház

Ez lesz a jövő nagy dobása

piacesprofit.hu

Kevés olyan terület van manapság, ahol nagy bizonyossággal bővülés várható az elkövetkező időszakban. Ezek között első helyet foglal el az elektronikus kereskedelem és szolgáltatások világa. A vállalkozásoknak ezért szükségszerű lépést tartani az itt bekövetkező fejlődéssel, amit szerencsére egyre többen felismernek.

Tovább olvasom »
kkv, kkv informatika, kkv marketing, konferencia, web2.0, webáruház

A WEB 2.0 használatának fortélyai

piacprofit.hu

Az internet és az online rendkívül testreszabott marketing lehetőségeket kínál a mikro, kis- és középvállalatok számára. Nem kellenek ugyanis milliók arra, hogy megmutassák magukat, portékáikat, szolgáltatásaikat akár országos kiterjedéssel is potenciális partnereik számára.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, internet, kkv, kkv informatika, webáruház

Költségcsökkentéssel is növelhető a forgalom

piacesprofit.hu

Egyre népszerűbbé válik az internetes kereskedelem, ma már legtöbben a neten keresünk terméket, szolgáltatást vásárlás előtt – azaz a vállalkozások sikere is nagyban múlik azon, hogy jelen vannak-e a világhálón. Az internetes elérhetőség jelentősen növeli a kisvállalkozások bevételét, mégis csak kevesen élnek vele. 

Tovább olvasom »