webáruház

fogyasztóvédelem, online vásárlás, webáruház

Nem tájékoztatnak rendesen a webáruházak

piacesprofit.hu

Az internetes áruházak jelentős része nem ad a jogszabályoknak megfelelő tájékoztatást a webcímén és korlátozza a fogyasztót indokolás nélküli elállási joga gyakorlásában – derül ki a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetségének (FEOSZ) karácsony előtti vizsgálataiból.

Tovább olvasom »
hírlevél, jogi kisokos, jogi szabályozás, online kereskedelem, spam, webáruház

Az online reklám esete a joggal

kfarkas

Még mindig kevés online szolgáltató ügyel az adatvédelmi szabályokra a magyar piacon, pedig a hírközlési törvény változása óta komoly bírságot kockáztatnak – hangzott el a Piac&Profit által szervezett KKV-AKADÉMIÁN.

Tovább olvasom »
kkv akadémia, online értékesítés, webáruház

Nyerő lehet a webáruház

kfarkas

Ma már nem lehet létezni saját webértékesítés, webkereskedelem nélkül. A kkv-k legnagyobb gondja a jó webértékesítési rendszer kialakítása és hatékony működtetése. Az internet komoly lehetőséget kínál arra, hogy eladó és vevő egymásra találjon, de csak akkor, ha jól csináljuk. A jó webes értékesítés technikai, jogi, marketing, logisztikai, pénzügytechnikai vonatkozásait foglalja össze a szakmai rendezvény, ahol a gyakorlatban már tapasztalatot szerzett vállalkozások mondják el a hatékony értékesítési rendszer kialakításának titkait.

Tovább olvasom »
kiskereskedelem, mobilvásárlás, okostelefon, online értékesítés, online kiskereskedelem, webáruház

Robbant a mobilvásárló piac Magyarországon

piacesprofit.hu

Robbanásszerű növekedésnek indult a mobileszközökön keresztüli vásárlás Magyarországon. A Vatera üzemeltetőjének oldalain tavaly csaknem elérte a 29 milliót az ilyen eszközökről érkező látogatószám, amely ötszörös növekedés 2011-hez képest, miközben az átmenő forgalom mobilon 200 millió forintról csaknem egymilliárd forintra emelkedett tavaly.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, információs társadalom, webáruház

Webkereskedelem: nem veszélyes, de kihívás!

piacesprofit.hu

Az utóbbi tíz évben jelentősen változott a tradicionális kereskedelem, helyét sok esetben a webes piactér veszi át. Az internetről vásárolunk könyveket, háztartási és használati tárgyakat, de nem csak apróbb kütyüket vagy kellékeket, de akár autót vagy gázkazánt is. A pár évvel ezelőtt felburjánzó gazdasági válság csak erősítette ezt a tendenciát, mivel a netes cégek a legtöbbször jóval a hagyományos kereskedések árai alatt tudják forgalmazni termékeiket. Vajon hogy csinálják?

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor