webáruház

internetes kereskedelem, online értékesítés, webáruház, webshopok

Webáruház nélkül is lehet harapni a netes tortából

piacesprofit.hu

Hiába van egy jó termékünk vagy szolgáltatásunk, ha azt a nem megfelelő módon áruljuk a neten, könnyen kudarcba fulladhat kísérletünk. Nem egyszerű a helyzete annak, aki online értékesítene, de nem webáruházra van szüksége: vagy létrehoz egy egyszerű értékesítő oldalt egy megrendelő űrlappal, és nem ad lehetőséget az online fizetésre (amivel a saját életét is nehezíti), vagy beüzemel egy webáruházat az értékesítő oldal mögé, amivel egy nyögvenyelősebb rendelési folyamatot indít be.

Tovább olvasom »
költségkímélés, online kereskedelem, webáruház

Ezen lehet spórolni webáruház indításakor

piacesprofit.hu

Ha Önnek (is) korlátozottak az anyagi erőforrásai, akkor bizony alaposan végig kell gondolni, hogy mire költi a pénzt, mikor elindítja új webáruházát. Sokan követik el azt a hibát, hogy kevésbé fontos dolgokra sok pénzt szórnak el, míg más, fontosabb dolgokon spórolnak, és ezzel sokkal több kárt okoznak, mint amennyit nyernek vele – vélekednek a Webshop Experts szakértői.

Tovább olvasom »
online értékesítés, online vásárlás, versenyelőny, webáruház

Azt veszem, amit látok

piacesprofit.hu

Hiába növekszik dinamikusan az online értékesítés volumene, ahhoz, hogy az egyre nagyobb mezőnyben sikeresek lehessünk, követni kell a vásárlók igényeit. Mivel még mindig a bizalomhiány az egyik legnagyobb gátló tényező, a kiemelkedő termékbemutatás hatalmas versenyelőny lehet.

Tovább olvasom »
felmérés, online értékesítés, online kereskedelem, webáruház, webes értékesítés

Egyre jobban mennek a webshopok

Sipa

Még mindig nem nyitnak a külföldi vásárlók felé a magyar webshopok, de ennek ellenére nőnek a bevételek – ha valaki elég türelmes. Ez derül ki többek között az idei Nagy Webáruház Felmérésből.

Tovább olvasom »
keresőoptimalizálási tanácsok, online értékesítés, webáruház, webshop, webshop kialakítása

Ez kell egy sikeres webáruház kialakításához

piacesprofit.hu

Egy sikeres webshop elindításához szükség van a megfelelő technikai feltételekre, kellő hozzáértésre, elegendő pénzre és időre. Ahhoz, hogy sikeres legyen elengedhetetlen a jó üzleti modell, a márkánk ismertsége és hogy visszatérő vásárlóink legyenek. De hogyan érhetjük mindezt el? Milyen eszközök, módszerek segítségével készíthetünk profitábilis webáruházat?

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, webáruház, webes értékesítés

Van még szufla az e-kereskedelemben

piacprofit.hu

Egyelőre csak 3 százalék az online csatornák aránya a hazai kiskereskedelmi értékesítésben, szemben az ausztriai 9 százalékkal. A bővülés azonban évek óta meghaladja a hagyományos boltok forgalom-növekedését, és ez a trend a jövőben is kitart.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor