webáruház

e-kereskedelem, webáruház, webshop

Így nyithat külföldi webáruházat

piacesprofit.hu

Magyarország határán túl több millió potenciális vásárló vár a hazai e-kereskedőkre. Éppen ezért a legtöbb webáruház tulajdonosában előbb vagy utóbb felmerül a kérdés:  miért is kellene kizárólag a magyar piacra összpontosítani, ha külföldi terjeszkedéssel meg lehet növelni a cég nyereségét?

Tovább olvasom »
facebook, konverzió növelés tippek, közösségi oldalak, online kereskedelem, online marketing, webáruház

Webáruház a Facebookon: 6 tipp kezdőknek

piacesprofit.hu

Az utóbbi néhány évben Facebook hirdetési rendszere és annak hatékonysága rengeteget fejlődött. A rendszer viszonylag felhasználóbarát, az eredmények pedig gyorsan jönnek és jól követhetők is – a Kosárérték.hu szakértőjének segítségével kezdő webáruház-üzemeltetőknek adunk tippeket a Facebook használatához.

Tovább olvasom »
ételszállítás, kényelem, közösségi média, praktikum, vásárlás, webáruház

Bukunk mindenre, amit a médiában látunk

piacesprofit.hu

Új termék vásárlásakor a magyar fogyasztók egyötöde lehetőleg az egész család számára használható termékeket vásárol. A kényelmi szempont, bár arányában nőtt, még mindig csupán 100-ból 7 magyar számára volt a fő indok, míg az egyéni, személyre szabott termékekre alig voltak kíváncsiak.

Tovább olvasom »
biztonságos, e-kereskedelem, fogyasztó, google, https, keresőoptimalizálás, kkv, kosárérték, mobil, multichannel marketing, okostelefon, omnichannel marketing, vásárló, webáruház

Online kétszer annyit is vásárolunk

Kriston László

Az éves forgalom tekintetében érett piaccá fejlődött a hazai e-kereskedelem. Még van növekedés, de már lassul, derült ki a Piac & Profit Webáruházi trendek – 2018 című konferenciáján tartott előadásokból. A vásárlók közel kétharmada vidéki. Ha online vásárolunk, kétszer többet rakunk a kosarunkba, mint amikor egy fizikai áruházban válogatunk.

Tovább olvasom »