Víz világnapja cikkek


Víz világnapja – Fel kell hagynunk a pazarlással

Víz világnapja – Fel kell hagynunk a pazarlással 

Nem véletlenül tartja több közgazdász az ivóvizet a 21. század aranyának, vagy olajának az ivóvizet. A számunkra természetes anyag ugyanis mindinkább megcsappan, a túlfogyasztás, a szennyezés következtében. Magyarország vízkészletei ugyan jónak mondhatók, ám ez nem jelenti azt, hogy már a közeljövőben nem kell szembenéznünk egy korábban elképzelhetetlen válsággal és annak minden negatív következményével.
Egymilliárd ember szomjazik

Egymilliárd ember szomjazik 

Közel két évtizede az ENSZ javaslatára március 22-én ünnepeljük a Víz Világnapját. A vízről való gondolkodás egyre aktuálisabb, hiszen a világon élő több mint hétmilliárd emberből egymilliárd nem jut rendszeresen ivóvízhez. A Föld lakóinak több mint harmada, mintegy 2,4 milliárd ember csak tisztítatlan vizet használ. A világ sivatagos régiói számára - ahol jó minőségű ivóvízhez hozzájutni ma még szinte lehetetlen - megoldást jelenthet, ha a szennyvizet sikerül ivóvízforrássá átalakítani.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo