viselkedés

etikett, odafigyelés, személyesség, törődés, ügyfélélmény, viselkedés

Akiktől megtanulhatjuk a személyes odafigyelést

piacesprofit.hu

Legyen szó bármilyen termékről vagy szolgáltatásról ma már a funkció kevés, a vásárlók, az ügyfelek élményt is szeretnének. Abban, hogy egy-egy luxushotelbe szívesen visszatérnek a vendégek ma már a prémium környezet kevés – hívja fel a figyelmet a lényegre szakértőnk, dr. Erdős Zsuzsanna, üzleti etikett coach.

Tovább olvasom »
2008, adósság, behaviorista közgazdaságtan, elbizakodottság, fogyasztás, fogyasztó, foygasztói szokások, gazdasági válság, hitel, hitelkártya, neuromarketing, pszichológia, tévhit, tévképzet, vásárló, viselkedés

Ezért vásárolunk eszetlenül

Kriston László

Többre becsüljük a vagyonunkat, mint amekkora. Gazdagabbnak érezzük magunkat, mint amennyire el vagyunk eresztve anyagilag. És megveszünk mindent hitelre, nem gondolva a holnapra, a törlesztési kötelezettségekre. Az emberek kétharmada így működik. Vagy Te a maradék egyharmadba tartozol? Így tudhatod meg.

Tovább olvasom »
bírálat, elvárás, kritika, panasz, szabályok, üzleti etikett, viselkedés

Panasz vagy kritika? Az egyik épít, a másik rombol

piacesprofit.hu

Vezetői tréningeken tanítják, hogyan is kell diplomatikusan visszajelzést adni a munkatársunknak, legyen az dicséret vagy bírálat. Többről van azonban itt szó, mint retorikai finomságokról. Olyan képességekről, amely fontos szerepet játszik egy jó hangulatú és produktív munkahelyi környezet kialakulásában és amelyen a vezetői karrier is múlhat.

Tovább olvasom »
benyomás, kapcsolatépítés, mosolygás, tippek, viselkedés

Tippek, hogyan nyerjünk meg embereket

Nagy Mariann

Hogyan tegyünk elsőre jó benyomást, hogyan nyerjünk meg embereket? A dolog könnyebb, mint gondolnánk, de tennünk is kell a sikerért. Alapszabály: soha ne magunkról beszéljünk! Kérdezzük partnerünket saját magáról – és figyeljünk rá.

Tovább olvasom »
ismerkedés, small talk, üzleti partner, viselkedés

Small-talk, a kapcsolatépítés nehézségei

piacesprofit.hu

Az úgynevezett “small-talk”, az udvarias, lényegében üres csevegés, amelyet üzleti találkozón, fogadáson ismerkedő emberek folytatnak, könnyűnek tűnik – de nem igazán az. Ki ne ismerné a problémát: sosem látott emberrel kerülünk szembe és hamarosan kiderül: érdekes kapcsolat lehet, de másokat is meg kívánunk még ismerni, avagy – számunkra érdektelen az illető, csak az időt vesztegetjük. Hogyan szabaduljunk? Egyáltalán: miként kezeljük a “small-talk” szituációkat?

Tovább olvasom »
botrány, felmondás, főnök, kirúgás, konfliktus, munkahely, munkahelyi hangulat, munkahelyi stressz, munkavállaló, pszichológia, stressz, viselkedés

Túlélési stratégiák stresszes munkahelyen

piac-profit.hu

A kiállhatatlan főnökök vagy az intrikus kollégák nemcsak megkeserítik az életünket, de csökkentik a produktivitásunk és az empátiánk, sőt még szívinfarktust is okozhatnak – derül ki a pszichológiai szakirodalomból. Ha nyolc méteren belül ülünk egy ilyen alaktól, nem árt résen lenni: nagy az esélye, hogy átvesszük a rossz viselkedésmintát.

Tovább olvasom »