vevőszerzés

céges weboldal, online marketing, vevőszerzés

Négy jó tanács a több vevőhöz

piacesprofit.hu

A 2015-ös év a vevőszerzésben is új trendeket hoz a kis- és középvállalkozások számára. Fejlődni, látványos konverziónövekedést produkálni nem lehetetlen, bemutatunk négy követendő tanácsot, amellyel több vevőt szerezhetünk a weboldalunkra.

Tovább olvasom »
felmérés, vevőkapcsolat, vevőszerzés

Megrendelőben is három a magyar igazság

piacesprofit.hu

Minél koncentráltabb a vevőkör, annál jobban ki van téve az adott cég annak, hogy egy-két vevő elvesztésével ellehetetlenül a tevékenysége. A magyar vállalkozások többségének három (vagy kevesebb) nagy vevője van, ha egyet is elveszítenének, a cég komoly bajba kerülne.

Tovább olvasom »
akció, hűségprogram, kiskereskedelem, vásárlói hűség, vevőszerzés

Akció kell a sok vevőért!

kfarkas

A fogyasztókat leginkább az árak befolyásolják, és csaknem harmaduk hajlandó lenne üzletet is váltani egy hűségprogram kedvező ajánlatáért. A javuló vásárlói hangulat miatt a vásárlói programok hatása tovább növekedhet a következő években – hívja fel a figyelmet az eladásösztönző- és hűségprogramokat tervező, vezető globális cég, a TCC.

Tovább olvasom »
adózás, eladásösztönzés, marketing, nyereményjáték, vevőszerzés

Vetélkedő vagy nyeremény, melyik éri meg?

piacesprofit.hu

A fogyasztók a nyeremény reményében hajlandók kipróbálni új termékeket, miközben a marketingakció során tudatosul bennük a termék márkaneve, amely esetleg további vásárlásaikat is befolyásoló tényező lehet. Azonban ezek a promóciók nem mindegy, hogy milyen költséggel járnak a cég számára.

Tovább olvasom »
céges weboldal, online marketing, remarketing, vevőszerzés

Ne csak várjuk az ügyfelet!

kfarkas

Sok magyar cégvezető nincs tisztában a remarketing fogalmával. Pedig a virtuális világ végre lehetőséget kínál arra, hogy ne csak üljünk és várjuk a vevőt, hanem egyenesen rátaláljunk az interneten keresztül. Csakhogy vannak veszélyei is, megmutatjuk, hogyan kerülje ki az adatvédelmi szabályozásban elrejtett aknákat és hogyan kerülheti el, hogy az őrületbe kergesse a vevőit.

Tovább olvasom »
kommunikáció, közösségi média, ügyfél, vevőszerzés

A vevőnek sincs mindig igaza

piacesprofit.hu

“A vásárlónak mindig igaza van!” – szól a marketing első törvénye, azonban mindannyian tudjuk, hogy ez nincs mindig így. Sőt, egészen gyakran nincsen így. És egy üzletvezetőnek a saját ép esze és a folyamatos ügymenet érdekében néha szembe kell szállnia a vevővel.

Tovább olvasom »