vevőszerzés

black friday, fekete péntek, karácsonyi szezon, online kereskedelem, ügyfélélmény, ügyfélszerzés, ügyfélszolgálat, vevőszerzés

Ne csak egyetlen napról szóljon a Black Friday

kfarkas

Az idei Black Friday a szakemberek várakozásai szerint még a tavalyinál is nagyobb durranás lehet a kereskedelemben. Az akciókkal, leárazásokkal becsábított fogyasztók tömegeinek azonban hosszú távon is hasznát veheti egy vállalat. Mutatjuk, hogyan!

Tovább olvasom »
applikáció, jó példa, kkv marketing, marketing tippek, mobilapplikáció, pokémon go, trend, vevőszerzés

Pénzt is hozhat nekünk a Pokémon Go

piacesprofit.hu

A Pokémon Go őrület miatt milliók sétálgatnak az utcákon kis lényeket hajkurászva. A vállalkozóknak pedig minden ekkora divathullámban érdemes megkeresni, mi az, amivel az üzlethez kapcsolhatnák. Szakértőnk segít, hogy használjuk vevőszerzésre a Pokémon Go-t!

Tovább olvasom »
hatékonyságnövelés, minicrm, ügyfélmegtartás, upsell, vevőmegtartás, vevőszerzés

Ne csak az új vevőket hajtsa!

piacesprofit.hu

Nem egyszerű eldönteni, mely érdeklődőkre érdemes a leginkább koncentrálni az értékesítőknek, de azt javasoljuk, hogy egy cég lelki szemei előtt ne csak az új vevők szerzése lebegjen. A cikkből kiderül, hogy még kikre érdemes odafigyelnie, hogy cége még több profitot termeljen.

Tovább olvasom »
it a cégben, ügyfélszerzés, vevőszerzés

Akarnak új vevőket a cégek – de ingyen

piacesprofit.hu

A hazai vállalatok fele ragaszkodik meglévő vevőszerző módszereihez, további 25 százalék nyitott lenne az új lehetőségekre, de nem szeretne plusz költségeket vállalni. A hazai vállalatok legnagyobb része értékesítők révén, ajánlás útján, illetve saját weboldal fenntartásával szerez új vevőket, de egyre többen élnek az online B2B oldalak adta lehetőségekkel is – derül ki a Tablazat.hu felméréséből.

Tovább olvasom »
jublieum, marketing, vevőszerzés

Szülinaposok: így hozzuk ki a legtöbbet a jubileumból

piacesprofit.hu

Tíz éves, húsz éves, huszonöt éves: sok cég ünnepelhet valamilyen évfordulót, talán az Ön vállalkozása is ezek közé tartozik. Az ilyen „kerek” évfordulóknál egy kicsit mindig elgondolkozik az ember, hogy hogyan hozza ki a jeles évfordulóból a legtöbbet. Mi legyen az a nagy dobás, ami igazán emlékezetessé teszi ezt az eseményt, és ami megtérülő befektetés is egyben?

Tovább olvasom »
marketing, online marketing, vevőszerzés

14 tipp, hogyan szerezzük meg az első vevőinket

piacesprofit.hu

Egy vállalkozás indulásakor a legelső vevők megszerzése mindig az egyik legnehezebb (ha nem a legnehezebb) feladat. Mikor még nincs nevünk a piacon, nem ismer bennünket senki, nincsenek kapcsolataink, nehéz bizalmat ébreszteni a potenciális vásárlókban. Szakértő partnerünk, a Webshop Experts most ehhez ad tippeket

Tovább olvasom »
fogyasztói élmény, hűség, hűségprogram, társadalmi felelősségvállalás, ügyfélélmény, vásárlói hűség, vevő utánkövetés, vevőkapcsolat, vevőszerzés

A vásárlói hűség négy alaptétele

piacesprofit.hu

Egy piaci rés megtalálása, egy jó szolgáltatás, egy remek termék – ha elég ügyesek és kitartóak vagyunk – hamar megtalálhatja a közönségét. A kihívás innentől kezdve nem csak az, hogy növeljük a vásárlóink, megrendelőink számát, hanem az is, hogy megőrizzük azokat, akik egyszer már minket választottak, s visszatérő, a cégünkhöz, márkánkhoz hű, elkötelezett vásárlók, megrendelők legyenek.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor