véleményvezér

büntetés, felmérés, influencer, követés, reklám, véleményvezér

Mi akarsz lenni? Influencer!

piacesprofit.hu

A megkérdezett tizenévesek 12%-a figyeli a SnapChat-en a kedvelt véleményvezérét, míg a blogokon és a Twitch-en csak 7%. A Facebook is csökkenő arányban van jelen (19%) a tinédzserek életében, már a TikTok is jócskán megelőzi.

Tovább olvasom »
blogger, marketing, online, personal branding, social media, üzenet, Vavrek Balázs, véleményvezér, youtube

Bátorság nélkül nem leszel véleményvezér

Kriston László

Bloggerek, YouTuberek, vloggersztárok, véleményvezérek alakítják ízléseinket és hatnak a vásárlásainkra. Vavrek Balázs, a Piac & Profit marketingkonferenciáinak karakán “megmondóembere” beszélt arról, hogyan válhat valaki véleményvezérré és mi jó származik ebből egy-egy márkának.

Tovább olvasom »
influencer marketing, marketing, véleményvezér

Véleményvezér: neveljük, vagy vásároljuk?

piacesprofit.hu

Azt már nem kell hangsúlyoznunk, hogy az influencer kommunikációnak van létjogosultsága, hisz az elmúlt két évben minden erről szólt. Ránézésre egyszerű a képlet, a látszattal ellentétben azonban sok kérdésre kell választ találnunk, mire elkészülhet az első márkázott influencer tartalmunk.

Tovább olvasom »
blog, gvh, poszt, reklám, véleményvezér

Dukai Reginát is elővette a GVH

piacesprofit.hu

Nem minősül független véleménynek vagy semleges tartalomnak a közösségi médiában megjelent olyan poszt, amelynek közzétételében a közzétevő gazdaságilag is érdekelt. A többi között ezt tartalmazza a Gazdasági Versenyhivatal (GVH) témában kiadott állásfoglalása. 

Tovább olvasom »
influencer, marketing kutatás, véleményvezér

Az influencer választja a márkát, nem fordítva

piacesprofit.hu

A SAKKOM Interaktív influencer marketing kutatássorozatában a megbízói oldal, majd a közösségi véleményvezérek, illetve a követők tapasztalatait vizsgálták. A közös nevező mindhárom szereplő esetében a hitelesség, a videósok kétharmada szerint ugyanakkor a hasznosság a legfontosabb.

Tovább olvasom »
kapcsolatépítés, márkaépítés, véleményvezér

Hat lépés a véleményvezérek szívéhez

piacesprofit.hu

Márkázott termék nélkül ma már nehezen boldogulhatunk a piacon, a sikeres márkaépítéshez azonban fontos, hogy megfelelő kapcsolatot alakítsunk ki azokkal, akiknek a szava számít az ügyfeleinknek. Hat lépés, hogyan alakítsunk ki jó kapcsolatot a véleményvezérekkel!

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor