vásárlók megtartása

házhozszállítás, panaszkezelés, ügyfélszolgálat, ünnepi szezon, vásárlók megtartása

Panaszkezelés: a vásárlók egyötöde soha nem tér vissza

piacesprofit.hu

A következő két-három hónap az ajándékok beszerzéséről, célba jutásáról és a várható reklamációkról fog szólni. A posta már októberben figyelmeztetett a karácsonyi ajándékok mielőbbi beszerzésére és feladására, hogy azok időben, az ünnepekre landoljanak a címzettnél. Mégis, a kereskedők számára a felkészülés okozza a legnagyobb gondot – persze csak a megnövekedett igények kiszolgálása után. Pedig az, hogy a kereskedők ne kerüljenek a vásárlók feketelistájára, egyszerűen megoldható, még a karácsonyi hajrában is – túlóra vagy plusz munkaerő nélkül.

Tovább olvasom »
buyer persona, céges kommunikáció, facebook, ügyfélszolgálat, vásárlók megtartása, vevőkapcsolat

Segítsünk dönteni a vevőnek!

piacesprofit.hu

A lényeg: az ügyfelünk kerüljön egyre közelebb hozzánk a vásárlási folyamat során, érezze, hogy különleges, egyedi, ő van a figyelem középpontjában. Ebből a megfigyelésből alakult ki az a filozófia, amely módosította, illetve kiegészítette a marketinget, és fogalmát egyfajta kapcsolatmarketing-definícióvá változtatta. Alapfeltétele – a vásárlási folyamatot egyfajta interakcióként értelmezve – az ügyfelek minél jobb megismerése, és hogy az ügyfélutat és az ügyfelek számára nyújtott élményt egységes rendszerként kezeljük.

Tovább olvasom »
big data, crm, kkv, lead, marketing, piacesprofit.hu, ügyfélszolgálat, vásárlói hűség, vásárlók megtartása

Így segít a Bigdata-boom a vásárlók megtartásában

piacesprofit.hu

Az értékesítés sem menekülhet a big data elől. A hatékonyság növeléséhez a vásárlók minél mélyebb megismerésére, viselkedésük előrejelzésére lesz szükség a jövőben. Az adatok viszont mit sem érnek az emberek nélkül, akik képesek értelmezni azokat, és a vásárlók számára érzelmekké, élménnyé alakítani a belőlük kiolvasott tudást.

Tovább olvasom »