vásárlói hűség

törzsvásárló, ügyfélkapcsolat, vásárlói hűség

Összhang nélkül nincs hosszú kapcsolat

Timár Gigi

A vevő és az eladó közötti kapcsolatban az összhang és a megfelelés olyan tényezőkkel áll összefüggésben, mint a közös küldetés, jövőkép, kultúra, együttműködési módszerek, vezetésfelfogás, illetve elvárások. Minél nagyobb fokú az összhang és a megfelelés, annál erősebb a hűség.

Tovább olvasom »
törzsvásárló, üzleti partnerség, vásárlói hűség

Megéri kölcsönösen értéket nyújtani!

piacesprofit.hu

A gazdasági érték ajánlata a vevővel fenntartott kapcsolat pénzügyi kihatásaira utal, például arra, hogy milyen gazdasági hatása van annak, ha egy szállító biztosítja, illetve nem biztosítja az adott terméket vagy szolgáltatást. Más szóval, arra a kérdésre válaszol, hogy „hogyan segítünk egymásnak több pénzt keresni, és a piacon maradni”.

Tovább olvasom »