vásárlói hűség

hűségprogram, kkv marketing, vásárlói hűség

Könnyen adjuk a hűséget

piacesprofit.hu

Ajándékokkal és kedvezményekkel csábíthatjuk magunkhoz a vásárlókat. A törődés meghozza gyümölcsét és újabb vásárlásokat generálhat. A tapasztalatok szerint a vevők már az egészen kicsiny gesztusokat is értékelik.

Tovább olvasom »
ajándék, céges ajándék, kkv marketing, marketing tippek, vásárlói hűség

Bónuszok, ajándékok, ötletek, amit tényleg imádni fognak a vevők

Timár Gigi

Motivációról sokat beszélünk a cégek kapcsán, de nem csak a kollégákat, a vásárlókat is motiválttá kell tennünk, hogy kipróbálják a termékünket, többet vásároljanak és végül hűséges vásárlóinkká váljanak. Nyírő Réka a Marketing Commando szakértője a Marketing Szuperkonferencián adott gyakorlati tippeket mindhárom cél eléréséhez.

Tovább olvasom »
hűségprogram, ügyfélmegtartás, vásárlói hűség

Mire jó a hűségprogram?

Timár Gigi

Hűség programra csak annak nincs rá szüksége, aki monopol helyzetben van – mondja Berényi Konrád a Pontolo Analytics szakértője. Egyébként a hűséges vevő időt és pénzt takarít meg nekünk sőt, még a fejlesztésben is segít.

Tovább olvasom »
könyv, márkahűség, pszichológia, vásárlói hűség, vásárlói szokások

Így lesz függő a fogyasztó

Kriston László

Sokan szinte megszállottan ragaszkodnak a kütyükhöz, veszik az új verziókat, töltik le a szoftverfrissítéseket. Ez a piaci siker új standardja. A gazdasági értéket a habitusteremtés hozza létre, állítja Hooked című művében Nir Eyal.

Tovább olvasom »
fogyasztói élmény, hűség, hűségprogram, társadalmi felelősségvállalás, ügyfélélmény, vásárlói hűség, vevő utánkövetés, vevőkapcsolat, vevőszerzés

A vásárlói hűség négy alaptétele

piacesprofit.hu

Egy piaci rés megtalálása, egy jó szolgáltatás, egy remek termék – ha elég ügyesek és kitartóak vagyunk – hamar megtalálhatja a közönségét. A kihívás innentől kezdve nem csak az, hogy növeljük a vásárlóink, megrendelőink számát, hanem az is, hogy megőrizzük azokat, akik egyszer már minket választottak, s visszatérő, a cégünkhöz, márkánkhoz hű, elkötelezett vásárlók, megrendelők legyenek.

Tovább olvasom »
akció, hűségprogram, kiskereskedelem, vásárlói hűség, vevőszerzés

Akció kell a sok vevőért!

kfarkas

A fogyasztókat leginkább az árak befolyásolják, és csaknem harmaduk hajlandó lenne üzletet is váltani egy hűségprogram kedvező ajánlatáért. A javuló vásárlói hangulat miatt a vásárlói programok hatása tovább növekedhet a következő években – hívja fel a figyelmet az eladásösztönző- és hűségprogramokat tervező, vezető globális cég, a TCC.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, márka, vásárlói hűség

Előbb váltanánk bankot mint sampont

piacesprofit.hu

Az elektronikai gépekhez és telefonokhoz vagyunk a leghűségesebbek. A szolgáltatások terén a mobilszolgáltatók viszik a pálmát, bankot azonban előbb váltanának a magyarok, mint sampon márkát – derül ki a Nielsen fogyasztói információkat és ismereteket szolgáltató vállalat ötvennyolc országban végzett felméréséből.

Tovább olvasom »
bőséges csere, tisztességes üzlet, vásárlói hűség

Többet adni mindig megéri!

piacesprofit.hu

Akár egy egyénről legyen szó, akár egy csoportról vagy egy cégről, a hosszú távú fennmaradásuk és életszínvonaluk minősége attól függ, milyen cseréket folytatnak a környezetükkel. Azok, akik a bőséges csere mellett döntenek, akkor is virágoznak, amikor a többiek gondban vannak.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor