vásári megjelenés

külpiaci terjeszkedés, marketing, vásári megjelenés

Így taroljunk a vásárokon

kfarkas

A vásári megjelenések kitörési pontot jelenthetnek a világpiacra a magyar kisvállalkozásoknak. Azonban a jelenlét, különösen egy külföldi rendezvényen, nem olcsó mulatság. Adunk néhány tanácsot, hogy ne menjen pocsékba a befektetett pénz.

Tovább olvasom »
kiállítás, külpiaci megjelenés, magyar nemzeti kereskedőház, startup, vásári megjelenés

Óriási buli, óriási haszonnal

Timár Gigi

A kiállítási megjelenés is olyan, mint régen a jó buli – sose lehet tudni, hogy mi lesz a vége. Legalábbis nem egészen pontosan. De felkészüléssel és némi támogatással a mindenképpen meglévő hatalmas pozitív löket és piaccal és versenytársakkal való közvetlen találkozás mellett komoly közvetlen eredményeket is hoz.

Tovább olvasom »
karácsonyi szezon, vásár, vásári megjelenés

Ha drága is, megéri az adventi vásár

piacesprofit.hu

Hetek óta tart az adventi vásár Magyarország több pontján. Az egyik legfelkapottabb hagyományosan a budapesti Vörösmarty téren fogadja a vásárlókat, akik elsősorban a külföldi turisták közül kerülnek ki. Ha drága is, megéri a kereskedőknek a kitelepülés.

Tovább olvasom »
értékesítési tippek, karácsonyi szezon, kiállítás, rendezvény, vásár, vásári megjelenés

Így éri meg a karácsonyi vásár

piacesprofit.hu

Közeleg a karácsony és számos kiállítás, vásár csalogatja a terméküket értékesíteni kívánó cégeket. A bőség zavara, ahogy mondani szokás, nem könnyíti meg a választást. Íme néhány tipp, mi alapján érdemes szelektálni a kínálkozó lehetőségek közül és mire figyeljünk az első alkalommal.

Tovább olvasom »
bio, kisüzemi sör, vásári megjelenés

Sörsiker az “őshazában”

piacesprofit.hu

A magyar biosör volt az egyik meghatározó, látogatókat csalogató termék a 21 kiállítót felvonultató magyar közösségi standon a február közepén nyílt nürnbergi Biofach organikus élelmiszeripari és kozmetikai vásáron.

Tovább olvasom »
kkv, szakmai vásár, vásári megjelenés, vosz

5 tipp kis cégeknek

piacesprofit.hu

A vásárokon való megjelenés, bár alapvetően inkább a közepes méretű cégek bevett módszere, a kisebbek számára is tartogat lehetőségeket. Azonban a kisebb bevételű vállalkozások esetében különösen fontos, hogy a megjelenés kötlsége megtérüljön. Ezért nem mindegy, hogy hogyan jelenik meg az adott rendezvényen. 

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor