üzleti bizalom

facebook, kapcsolatépítés, kapcsolati háló, pszichológia, üzleti bizalom, üzleti kapcsolatok, üzleti tanács

Üzletben nincs barátság?

piacesprofit.hu

A sikeres vállalkozók pontosan tudják, hogy mi a különbség a szakmai körökön belüli haverkodás és az üzlettárs-keresés között és, hogy melyik csoporttól mit várhat az ember. Öt tippünk segítségével Ön is könnyen tehet különbséget.

Tovább olvasom »
gazdasági környezet, gazdasági várakozások, üzleti bizalom, üzleti várakozások

Bizakodunk? Bizakodunk?

PP/MTI

Jelentősen javult az üzleti bizalom Magyarországon az MKIK Gazdaság- és Vállalkozáskutató Intézet (GVI) januári vállalati konjunktúra vizsgálata szerint az előző negyedévben.

Tovább olvasom »
gazdasági kilátások, üzleti bizalom, üzleti várakozások

Az év elején beindult az üzlet

piacesprofit.hu

A cégek többsége a decemberhez képest összességében kedvezőbb folyamatokról számolt be, melyekben szerepet játszott az, hogy elmúlt az ünnepek miatti rövidebb decemberi hónap, és befejeződött sok év végi tervezett leállás.

Tovább olvasom »
gazdasági kilátások, gazdasági növekedés, optimizmus, üzleti bizalom

Köddé válik a vállalatok optimizmusa?

piacesprofit.hu

Eltűnőben a vállalatok optimizmusa. A másfél éve tartó negatív trend következtében a K&H nagyvállalati növekedési index jelenleg 5 ponton áll, amely az index eddigi legalacsonyabb értéke. A cégek kisebb árbevétellel terveznek idén, és a foglalkoztatás élénkülése is várat magára a szektorban. A gazdaság teljesítményére a cégek többsége szerint a jelenlegi növekedési ütem lesz jellemző rövid és középtávon egyaránt.

Tovább olvasom »
gazdasági növekedés, kkv-várakozások, üzleti bizalom

Saját vállalkozásukat féltik a cégvezetők

piacesprofit.hu

Tavaly év végén mérséklődött a depresszió, de továbbra sincs „hurrá-optimizmus”. Hiába éledezik a gazdaság, annak meghatározó szereplői a kis- és középvállalkozások vezetőinek mintegy fele még nem látja, hogy tartós lehet-e ez a növekedési pálya – derült ki a Policy Agenda és az IBS közös felméréséből.

Tovább olvasom »
fogyasztói bizalom, gazdasági kilátások, optimizmus, üzleti bizalom

Bizakodón nézünk a jövőbe

piacesprofit.hu

Decemberben lényegében nem változott a GKI-Erste konjunktúra-index értéke. Az év egészére mindvégig az optimizmus volt jellemző, az egyes hónapok hullámzása kifejezetten szerény volt. A felmérés szerint decemberben az üzleti várakozások is változatlanok voltak, a fogyasztóiak viszont – bár csak minimálisan javultak – idei csúcsukra értek.

Tovább olvasom »
beruházások, gazdasági kilátások, gazdasági növekedés, üzleti bizalom, vállalati hitelezés

Beruházás nélkül nem megy

piacesprofit.hu

A magyar gazdaság a 2014. évi, átmenetileg gyors növekedés után idén lassuló pályára került, az I. negyedévi 3,5 százalékos növekedést a II. negyedévben 2,7 százalékos, a III. negyedévben 2,3 százalékos ütem követte, s a következő negyedévekben csak 2 százalék körüli bővülés várható. A külső és belső egyensúly kedvezően alakul, de a felminősítésre még egy ideig várni kell – derül ki a GKI legfrissebb havi prognózisából.

Tovább olvasom »
nhp, üzleti bizalom, vállalati hitelezés

Akár még be is indulhat a vállalati hitelezés

piacesprofit.hu

A vállalati hitelpiacot egy viszonylag kedvező, óvatos optimizmusnak teret engedő hangulat jellemzi – derül ki a KPMG idei vállalati hitelpiaci felméréséből. A vállalathitelezési hangulatindex értéke enyhén nőtt tavalyhoz képest, ami egyben azt is jelenti, hogy a banki vezetők bizakodóbbak a vállalathitelezési kilátásokat illetően, mint 2011 óta bármikor.

Tovább olvasom »
optimizmus, üzleti bizalom, üzleti várakozások

Az iparban most nagyon jól megy a cégeknek

piacesprofit.hu

A hazai kkv-k szolidabb eredményekre számítanak a következő egy év során, átlagosan 3,9 százalékos árbevétel- és 2,4 százalékos profitnövekedést valószínűsítenek. Ezzel nyoma veszett a félévkor tapasztalt optimista hangulatnak, kivétel ez alól az ipari szektor, ahol jó eredményeket várnak a cégek – derül ki a K&H kkv bizalmi index kutatás legutóbbi adataiból.

Tovább olvasom »
fogyasztói bizalom, hírnév, közösségi média, megosztás, üzleti bizalom

A 21. század legfontosabb tőkéje

Timár Gigi

A mai tőkeszegény időkben a kisvállalkozásoknak szüksége lehet valamiféle kiegészítésre, ami segíti őket a nagyokkal szembeni harcban. A vásárlók bizalma, vagyis a jó hírnév éppen az, amit keresünk. De mi köze van ennek a közösségi médiához?

Tovább olvasom »