ügyfélszerzés

Idea Fontána, ügyfélszerzés, vizuális marketing

Vevővélemény: százezreket ér

piacesprofit.hu

Bevennél egy olyan gyógyszert, amit Te próbálnál ki először? Beülnél egy olyan autóba, aminek a legelső darabja éppen most gördült le a gyártósorról, és még egy törésteszten sem vett részt? Ugye te sem feküdnél egy olyan sebész kése alá, aki még nem végzett az egyetemen?

Tovább olvasom »
bét, bux, hitel, részvénypiac, tőke, tőzsde, tőzsdei bevezetés, ügyfélszerzés, Végh Richárd, Waberer’s

Új ügyfeleket hozhat a tőzsdei jelenlét

kfarkas

Ötödik legnagyobb szereplőként lépett a Waberer’s a magyar tőzsdére, ahol első logisztikai szolgáltatóként vezette be papírjait. Tőzsdei szakemberek régóta szorgalmazzák a hazai vállalatok részvénypiaci jelenlétét. De mit remélhet egy magyar vállalat a tőzsdei szerepléstől? Végh Richárddal, a Budapesti Értéktőzsde (BÉT) elnök-vezérigazgatójával beszélgettünk.

Tovább olvasom »
értékelési rendszer, lojalitás, ügyfél-élmény, ügyfélszerzés, ügyfélszolgálat

6+1 jótanács, amivel növelheti ügyfelei lojalitását

piacesprofit.hu

A lojális ügyfelek hosszútávon biztosítják egy cég sikeres működését, miközben az elégedettségük nagy valószínűséggel újabb vásárlókat is hozhat. Ezzel szemben a mindennapi feladatok ellátása mellett az ügyvezetőknek sokszor csak kevés idejük jut arra, hogy kiemelt figyelmet fordítsanak rájuk. Az Invitel összegyűjtött 6+1 jótanácsot, amelyeket megfogadva a kisvállalatok növelhetik ügyfeleik lojalitását.

Tovább olvasom »
kkv marketing, közösségi média, marketing trendek, social listening, ügyfélélmény, ügyfélszerzés

Hallgatózással irányítható a fogyasztó

piacesprofit.hu

Napjaink átalakuló fogyasztói magatartása, a tudatos döntések, a könnyen hozzáférhető vélemények és ajánlások mind hozzájárulnak a social listening terjedéséhez, amelynek lényege, hogy a vállalatok megtalálják, megértsék és üzletileg is felhasználják a közösségi média felületein keletkező releváns tartalmakat.

Tovább olvasom »
black friday, fekete péntek, karácsonyi szezon, online kereskedelem, ügyfélélmény, ügyfélszerzés, ügyfélszolgálat, vevőszerzés

Ne csak egyetlen napról szóljon a Black Friday

kfarkas

Az idei Black Friday a szakemberek várakozásai szerint még a tavalyinál is nagyobb durranás lehet a kereskedelemben. Az akciókkal, leárazásokkal becsábított fogyasztók tömegeinek azonban hosszú távon is hasznát veheti egy vállalat. Mutatjuk, hogyan!

Tovább olvasom »
értékesítési technika, értékesítési tippek, hatékonyságnövelés, ügyfélérték, ügyfélszerzés

Ettől lesz tényleg hatékonyabb az értékesítés

Timár Gigi

Az értékesítők ideje bizony nagyon drága a cégeknek, kár lenne feleslegesen pazarolni. A legjobb lenne, ha csak olyan ügyfelekkel kéne például személyesen találkozniuk, ahonnan nagy eséllyel jelentős megrendeléssel távoznak. Ha bizonyosság nincs is, megtehetünk néhány dolgot, hogy kevesebb legyen a „lukra futás”.

Tovább olvasom »
hatékony kommunikáció, közösségi média, megújulás, ügyfélmegtartás, ügyfélszerzés

Tavaszi megújulás? A cégre is ráfér!

Piac & Profit Kiadó Kft-2

Tavasszal sokan késztetést érzünk, hogy rendet rakjunk magunk körül, kitakarítsuk a lakást, megszabaduljunk a felesleges kacatoktól. Olyan apró rendetlenségeket is felfedezünk, ami mellett hónapokig elmentünk naponta, de mégsem „láttuk”. A vállalkozásunkban is lehetnek ilyen megbújó „koszfoltok”, amit érdemes tavasszal kisöpörni.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor