ügyfélmegtartás

karácsonyi szezon, logisztika, online vásárlás, ügyfélkezelés, ügyfélmegtartás

Egymillió ajándék ért késve a fa alá

piacesprofit.hu

Bár a webáruházak a 2016-os karácsonyi szezonra is minden tudásukat bevetve készültek, és a futárszolgálatok is csúcson jártak a kapacitásukat illetően, mégis minden hatodik 18 év feletti internetező átélhetett több vagy kevesebb aggodalmat a karácsonyi időszakban késéssel érkező internetes rendelései miatt. A késések arra késztetik a vásárlók egy részét, hogy korábbra hozzák online rendeléseiket, vagy egyáltalán ne vásároljanak az ünnepi időszakban az interneten – derül ki az eNET Internetkutató 2017. január elejei felméréséből.

Tovább olvasom »
ügyfélélmény, ügyfélmegtartás, versenyképesség javítás

A jó termék smafu, élmény kell az eladáshoz

kfarkas

Új korszakba léptek a vállalatok: van, amelyik úgy látja, az ügyfélszerzés helyett az ügyfélmegtartásra kell fókuszálni, az értékesítés pedig a hagyományos csatornák helyett a kényelmes digitális megoldások irányába tolódik. Az ügyfélközpontú szemlélet és a márka jó hírnevének széles körben való terjesztése tűnik ma versenyképes stratégiának.

Tovább olvasom »
hatékony kommunikáció, közösségi média, megújulás, ügyfélmegtartás, ügyfélszerzés

Tavaszi megújulás? A cégre is ráfér!

Piac & Profit Kiadó Kft-2

Tavasszal sokan késztetést érzünk, hogy rendet rakjunk magunk körül, kitakarítsuk a lakást, megszabaduljunk a felesleges kacatoktól. Olyan apró rendetlenségeket is felfedezünk, ami mellett hónapokig elmentünk naponta, de mégsem „láttuk”. A vállalkozásunkban is lehetnek ilyen megbújó „koszfoltok”, amit érdemes tavasszal kisöpörni.

Tovább olvasom »
hatékonyságnövelés, minicrm, ügyfélmegtartás, upsell, vevőmegtartás, vevőszerzés

Ne csak az új vevőket hajtsa!

piacesprofit.hu

Nem egyszerű eldönteni, mely érdeklődőkre érdemes a leginkább koncentrálni az értékesítőknek, de azt javasoljuk, hogy egy cég lelki szemei előtt ne csak az új vevők szerzése lebegjen. A cikkből kiderül, hogy még kikre érdemes odafigyelnie, hogy cége még több profitot termeljen.

Tovább olvasom »
adatbányászat, adatelemzés, crm, ügyfélkapcsolat, ügyfélkezelés, ügyfélmegtartás

Külön szigetként mit sem ér a CRM

piacesprofit.hu

A hazai szolgáltató vállalatok CRM vezetői egyetértettek abban, hogy a vevőkapcsolat-menedzsment (CRM – Customer Relationship Management) ma már a piaci verseny elengedhetetlen eszköze. A CRM azonban akkor válik versenyelőnnyé, ha tudatos stratégia áll mögötte.

Tovább olvasom »
hatékony cégvezetés, ügyfélkezelés, ügyfélmegtartás

A nehéz ügyfelet is boldoggá tehetjük

kfarkas

Örök igazság: a vevőnek mindig igaza van, de van néhány olyan ügyféltípus, akikkel komolyan meg kell gondolnunk, hogyan bánunk, mert hajlamosak komoly problémaforrássá válni. Mutatunk néhány ilyet, és hogy hogyan kezeljük őket.

Tovább olvasom »
felmérés, marketing, online marketing, tartalommarketing, ügyfélmegtartás

Már nem az új vevőkre hajtanak a vállalatok

piacesprofit.hu

Új korszakba lépett a vállalatok marketingaktivitása: a hangsúly az ügyfélszerzés felől az ügyfélmegtartás, az ügyfélközpontú szemlélet, a márka jó hírnevének terjesztése felé, a hagyományostól a digitálisra tolódik – derül ki az IBM és a CMO Club közös felméréséből. A mérhetőség jót tesz a költségkeretek alakulásának, a hagyományos eszközök pedig már csak hajszállal vezetnek a költési rangsorban.

Tovább olvasom »
induló vállalkozások, költségkímélés, ügyfélmegtartás

Hat költségtétel, amit ráverhetünk a vevőre

kfarkas

Egy vállalkozás elindítása, az ügyfelek megszerzése és megtartása nem olcsó mulatság: komoly költségei vannak. Természetesen nem lehet minden költséget megfizettetni a vevővel, de van néhány olyan tevékenység, amiért nyugodtan tarthatjuk a markunkat. Ezekből mutatunk most hatot.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor