ügyfélkiszolgálás

légiközlekedés, turizmus, ügyfélkiszolgálás

Nem vacsorát, hanem nethozzáférést akarnak a légiutasok

piacesprofit.hu

Bevételeik mellett hatékonyságukat is növelhetik azok a légitársaságok, amelyek utasaik számára a repülőutak alatt is biztosítják az internet-hozzáférést, derült ki a Roland Berger legfrissebb tanulmányából. Az internetkapcsolat utasonként kicsivel több mint ezer forinttal (4 euró) növelhetné a légitársaságok bevételeit, ám a megfelelően működő szolgáltatás kifejlesztéséhez a társaságoknak együtt kell működniük a lehetőséget kiépítő technológiai cégekkel.

Tovább olvasom »
értékesítés, kapcsolt értékesítés, kiszolgálás, mosoly, üdvözlés, ügyfélkiszolgálás, vevőkiszolgálás

Mosolygásban világátlag felett a magyar eladók

piacesprofit.hu

Lekörözte a hazai ügyfélkiszolgálás színvonala mosolygás és üdvözlés tekintetében a világátlagot. Az élen járó országoktól ugyan még lemarad Magyarország, azonban a fejlődés évről-évre jól látható. Kapcsolt értékesítés – azaz kiegészítő vagy egyéb termék, szolgáltatás ajánlása – terén azonban még van hova fejlődni, a tavalyi eredményén sajnos rontott hazánk – derül ki abból a vevőkiszolgálási felmérésből, melyben 67 ország próbavásárlást végző szolgáltatói vettek részt világszerte, több mint 2,1 millió esetet vizsgálva.

Tovább olvasom »
ügyfélélmény, ügyfélkezelés, ügyfélkiszolgálás

Hiánycikk a mosoly a boltokban

piacesprofit.hu

Kicsivel kevesebbet mosolyognak a magyar eladók, mint a megelőző 2 évben, köszönteni viszont az esetek több mint 90 százalékában köszöntik a vevőket – derül ki abból a vevőkiszolgálási felmérésből, melyben 61 ország próbavásárlást végző szolgáltatói vettek részt világszerte, több mint 1,1 millió esetet vizsgálva.

Tovább olvasom »
ügyfélkiszolgálás, ügyfélszolgálat

Hiába a sebesség, ha nem figyelnek a vevőre

piacesprofit.hu

A világ internetes lefedettségének rohamos bővülése miatt egyre nagyobb a nyomás a szolgáltatókon. Az infrastruktúra fejlesztése és a gyors sebesség már nem elégíti ki teljes mértékben az előfizetők igényeit – a ZyXEL hálózati kommunikációs gyártó Nyugat-Európában végzett kutatása szerint a fogyasztók nagy része elégedetlen a szolgáltatók által nyújtott támogatással probléma esetén.

Tovább olvasom »
marketing, ügyfélkezelés, ügyfélkiszolgálás, ügyfélszerzés, vevőmegtartás

Nem csak a húszéveseké….

piacesprofit.hu

A cégek hajlamosabbak a fiatalabb korosztályok felé fordulni egy-egy szolgáltatás, vagy termék értékesítésénél, pedig öreg hiba lebecsülni az idősebb vásárlókat. Adunk is néhány tanácsot, hogyan szerezheti és tarthatja is meg ügyfélként az idősebb generációt.

Tovább olvasom »