ügyfélkezelés

kiskereskedelem, mosolygás, ügyfélkezelés

Megdőlt egy tévhit: szeretnek mosolyogni a magyar eladók

piacesprofit.hu

Világszínvonalon teljesítenek a magyar eladók és a kormányhivatalokban dolgozók a köszönés tekintetében. A Föld ötven országára kiterjedő felmérésben Magyarország a köszönés kategóriájában második helyen végzett, emellett a magyar ügyfelek 86 százalékára rámosolyognak. Egyedül a kapcsolt értékesítés területén kellene fejlődniük a magyar eladóknak, viszont még ezzel a teljesítménnyel is nagy kereskedelmi hagyományokkal rendelkező országokat előzünk meg.

Tovább olvasom »
cégvezetés, családi vállakozás, flottakövetés, generációváltás, járművédelem, ügyfélkezelés, üzemanyagkontroll

Igazi családi cég

Nagy Mariann

A száz százalékban magyar tulajdonú iData flottakövetéssel, üzemanyagkontrollal, járművédelemmel, tehergépjárművek útdíjfizetésével foglalkozik. Fő terméke az iTrack GPS nyomkövető rendszer. Az alapító tulajdonos, Szabó Lajos saját gyermekeként tekint birodalmára, hiszen tizenkét éve egymaga hozta létre. Három fiával és azok barátaival fejlesztették ki az azóta Magyarországon és külföldön is elismert, nyomkövetéssel foglalkozó rendszerüket.

Tovább olvasom »
adatvédelem, e-ügyintézés, hozzáférés kezelés, ügyfélkezelés

Kényelmes online ügyintézés = tuti siker

piacesprofit.hu

Ma már rengeteg dolgot tudunk interneten keresztül bonyolítani, ügyintézni, vásárolni. De mi kell ahhoz, hogy mindezt kényelmesen és biztonságosan tehessük? És hogyan segítheti a szolgáltatókat a megfelelő feltételek biztosításában egy fejlett hozzáférés-kezelési rendszer? A NetIQ szakértői összegyűjtötték az elvárásokat és lehetőségeket.

Tovább olvasom »
panaszos ügyfél, ügyfélélmény, ügyfélkezelés

Amikor az ügyfél többet árt, mint használ

kfarkas

Az elégedett ügyfelek minden vállalkozás fennmaradásának létfontosságú elemei. Azonban azzal is tisztában kell lennünk, hogy nem lehetséges minden ügyfelet teljes körűen kiszolgálni, márpedig a mérges ügyfél többet árt, mint használ. Mutatunk most három riasztó jelet, ami azt jelzi, hogy az ügyfelünkből előbb-utóbb ellenség lesz.

Tovább olvasom »
azonosítás, banki ügyintézés, információs társadalom, ügyfélkezelés

Távolról kell azonosítania minket a bankoknak

piacesprofit.hu

Az MNB új rendelete szerint személyes ügyintézés helyett például számítógép, okostelefon kamerája és mikrofonja révén − távolról is azonosíthatja magát egy ügyfél pénzügyi intézményénél. Emellett számos esetben – kiemelve a jelentős készpénzes tranzakciókat – szigorodnak az ügyfél-átvilágítás és az ehhez kapcsolódó monitoringtevékenység szabályai.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor