ügyfélkapcsolat

adatbányászat, adatelemzés, crm, ügyfélkapcsolat, ügyfélkezelés, ügyfélmegtartás

Külön szigetként mit sem ér a CRM

piacesprofit.hu

A hazai szolgáltató vállalatok CRM vezetői egyetértettek abban, hogy a vevőkapcsolat-menedzsment (CRM – Customer Relationship Management) ma már a piaci verseny elengedhetetlen eszköze. A CRM azonban akkor válik versenyelőnnyé, ha tudatos stratégia áll mögötte.

Tovább olvasom »
facebook, hatékony kommunikáció, közösségi oldalak, kritika, ügyfélkapcsolat, ügyfélkezelés, vásárlói hűség

Negatív komment? Így reagáljunk rá!

piacesprofit.hu

Amíg régen legfeljebb szájról-szájra járt, ha valaki kritizálta a cégünket vagy panaszt tett, most az internetnek hála, néhány percen belül több száz vagy ezer emberhez is eljuthat. Ezért egyáltalán nem mindegy, hogyan reagálunk ezekre.Szakértőnk segít!

Tovább olvasom »
e-mail, nyár, szabadság, ügyfélkapcsolat

Jelenleg nem vagyok elérhető – miért kell az „out of office” üzenet?

Timár Gigi

Az azonnaliság ma már az élet minden területén elvárás. Ha tudomásul vesszük, hogy például a vásárlók számára a gyors szállítási idő a legfőbb vonzerő a vásárlások során, miért gondoljuk, hogy nyugodtan várnak majd ránk, ha hetekig nem kapnak választ a nekünk küldött üzenetükre? Nem érdemes ezen elbukni egy jó kapcsolatot.

Tovább olvasom »
törzsvásárló, ügyfélélmény, ügyfélkapcsolat, ügyfélkezelés

A technika nem kezeli az ügyfelet helyettünk

kfarkas

Az okoseszközöknek és a közösségi oldalaknak köszönhetően az információáramlás olyan mértékben felgyorsult, hogy már egyetlen rossz benyomás jelentős ügyfélvesztéssel fenyeget az üzlet világában. Bár a modern ügyfélkezelési technikák és a technológia jó megoldást ad a problémára, a magyar cégek még mindig nem veszik elég komolyan az ügyfeleiket, és nem fektetnek kellő időt és energiát a megértésükbe. Sok helyen még mindig kockás füzetben tárolják az ügyfelek adatait.

Tovább olvasom »
brandépítés, ügyfélkapcsolat, vevőkapcsolat

Figyeljünk a frontvonalra!

piacesprofit.hu

Vállalkozása legfontosabb embere Laci bácsi, a portás! Tudom, furcsán hangzik, de nagyon igaz! Vele találkoznak először az ügyfelei. Minden cégben meg kell találni azt az embert, pozíciót vagy pontot, aki ezt a kapu szerepet betölti. Hatalmas nyereség múlik rajta! – mondja a Piac & Profit szakértője.

Tovább olvasom »
adatbázis, kapcsolati háló, kkv marketing, marketing, szájmarketing, ügyfélkapcsolat

Ne csak idegesítsük az ügyfelet!

piacesprofit.hu

Sokat hallunk, sőt, talán sokat is beszélünk a kapcsolati tőke fontosságáról, de vállalkozások többségének életében ennek felismerése és tudatos használata messze elmarad attól a szinttől, ami a lehetőségeikbe gond nélkül beleférne.

Tovább olvasom »