ügyfélélmény

ai, alkalmazás, app, augmented reality, b2b, céginformációs, cucc, élmény, értékesítés, hozzáadott érték, hr, igényszint, kozmetikai, közvetlen értékesítés, marketing, maya angelous, mesterséges intelligencia, MI, mosoly, okostelefon, pozitív hozzáállás, pozitív pszichológia, qr kód, sales, termék, ügyfél, ügyfélélmény, vevő

Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára

Kriston László

Túl nagy a marketingzaj, vásárlóként és üzleti döntéshozóként is túl illékony és rövid a figyelmünk, túlságosan kötődünk a mobiltelefonunkhoz, értékesítőkként pedig hajlamosak vagyunk a termék nagyszerűségéről hozsannázni, holott az ügyfél cipőjébe kellene belehelyeznünk magunkat, az ő igényeire ráhangolódni. Erről is szó esett neves szakértők előadásaiban a Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
kosárérték, ügyfélélmény, webáruház

A jó termék ma már nem elég?

piacesprofit.hu

Az elmúlt évtizedekben egyes iparágakat alapjaiban felforgató, forradalmi sikereket elérő szolgáltatások, mint az Airbnb, Amazon vagy Tesla számos különböző tényezőnek köszönhetik sikerüket. Egyvalami azonban mindegyik vállalatban közös – nemcsak egy új termékkel léptek piacra, hanem egészen egyedi vásárlói élményt nyújtanak vevőiknek.

Tovább olvasom »
expandeco, export, kkv export, külpiaci terjeszkedés, piacszerzés, ügyfélélmény, ügyfélszolgálat

Külpiaci terjeszkedés: ügyfélszolgálat nélkül meg se próbáljuk

piacesprofit.hu

Az internethasználat fellendülése pozitívan tükröződött az üzleti szegmensben is, és a magyar webáruházak immár nyugodtan kínálhatják termékeiket Európában és az egész világon egyaránt. Van azonban egy dolog, talán a legfontosabb, amire a külföldi piacokra való kiterjesztéskor gondolni kell az adott országban, és ez az ügyfélszolgálat – hívták fel a figyelmet az Expandeco szakértői.

Tovább olvasom »
értékesítés, fogyasztóvédelem, panaszos ügyfél, ügyfélélmény, ügyfélkezelés

A nyolcezer forintos fagylalt tanulságai

piacesprofit.hu

Nem csak Budapesten működnek turistacsapdák, most éppen egy olasz fagyiárus próbált meg lehúzni egy távol-keleti turistát. Itt következik a mese a nyolcezer forintos fagylaltról és hogy mi az a tanulság, amelyet minden magyar vállalkozónak érdemes megszívlelnie.

Tovább olvasom »
adatvédelem, gdpr, költséghatékonyság, ügyfélélmény, ügyfélszolgálat

Min bukhat el az ügyfélszolgálat megtérülése?

piacesprofit.hu

Az, hogy miképp lehet az ügyfélszolgálatok működését költséghatékonnyá tenni, sok vállalat számára mind a mai napig kihívást jelent. Az Arenim Technologies Kft. szakértői most öt olyan tényezőt gyűjtöttek össze, amelyek eldönthetik, hogy megéri-e az adott vállalatnak call centerre költeni.

Tovább olvasom »
adatbázis, brand, cégvezető, crm, elégedett, fizet, gyakorlati érték, hasznos, kliens, közösségérzet, márka, márkahűség, megosztás, panasz, rajong, rajongó, ügyfél, ügyfélélmény, vásárló, vevő, wow-élmény

Tedd könnyebbé ügyfeled életét

Kriston László

Ha nem kápráztatod el a fogyasztód, céged napjai meg vannak számlálva. Rajongókká kell változtatnod az ügyfeleidet, így tehetsz csak szert vásárlói hűségre. Ez úgy lehetséges, hogy könnyebbé tesszük az életüket, megoldjuk valamilyen problémájukat. A gyakorlati hasznosságra reagálnak. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
adatvezérelt marketing, algoritmus, chat, chatapp, chatbot, crm, márka, márkahűség, piackutatás, szoftver, technológia, ügyfélélmény, VIBER, whatsapp

A chatbot a leghatékonyabb eszköz

Kriston László

2018-ra úgy fogunk emlékezni, mint az áttörés évére, amikor a chatbotok végre betörtek a chatelőplatformokra. Nemcsak a nagyvállalatoknak éri meg használni őket, hanem a kkv-knak is. Erről is hallhattunk előadásokat a Piac & Profit Social Media 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
értékesítés, fogyasztó, Huszics György, jagodics tamás, kliens, konferencia, online, piac & profit, serényi jános, személyre szabás, személyre szabott ajánlat, ügyfél, ügyfélélmény, vásárló, Vavrek Balázs, webshop

Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég

Kriston László

Olyan ügyfélélményt kell nyújtani, ami felülmúlja a fogyasztó várakozásait. Ez a vásárlói lojalitás záloga. Ennél kevesebbet, vagyis a kielégítő színvonalú terméket vagy szolgáltatást máshol is könnyen kaphat az ember. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor