ügyfélelégedettség

fogyasztó, kivizsgálás, panasz, ügyfélelégedettség, villamosenergia-szolgáltató

A lassú ügyintézéssel van a legtöbb bajunk

PP/MTI

A fogyasztók alapvetően elégedettek az egyetemes villamosenergia-szolgáltatók teljesítményével, de 18 százalékuk lassúnak tartja a panaszügyek kivizsgálását – derül ki a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH) vizsgálatából.

Tovább olvasom »
digitális csatornák, kkv, luxus, multi, negatív élmény, panaszkezelés, ügyfélelégedettség, ügyfélélmény

A jó ügyfélélmény nem a multik privilégiuma

piacesprofit.hu

A kiemelkedő ügyfélélmény nyújtása korántsem csak a nagyvállalati szektor privilégiuma, sőt éppen ez az a terület, ahol akár egy mikrovállalkozás is sikeresen fel tudja venni a versenyt a legnagyobbakkal. A Develor International Zrt. tapasztalatai alapján hazánkban is egyre nagyobb az érdeklődés a kkv-szektor részéről téma iránt.

Tovább olvasom »
digitális forradalom, iparág, munkaerőhiány, ssc, szolgáltató központok, ügyfélelégedettség

Az embereken és a robotokon múlik az SSC szektor jövője

piacesprofit.hu

A magyarországi szolgáltató központok elmúlt három éve egyértelmű sikertörténet: a 25%-ot meghaladó mértékű növekedés mellett a komplex, magas hozzáadott értékű szolgáltatások révén a magyar iparág a nemzetközi élmezőnyben helyezkedik el. A prognosztizált további növekedéshez ugyanakkor alapvető feltétel a magasan képzett, több nyelven beszélő munkaerő megfelelő mennyiségben való rendelkezésre állásra. Az iparág jövőjét e mellett a digitális technológiai forradalom is jelentős mértékben alakítani fogja, és ennek valódi következményeit egyelőre minden szereplő csak találgatja – derül ki a PwC Magyarország által készített felmérésből.

Tovább olvasom »
marketing, turizmus, ügyfélelégedettség, ügyfélélmény

Ahol egyszer jó volt, szívesen visszatérünk

PP/MTI

A magyarok harmada több alkalommal is visszatér ugyanarra a településre nyaralásai alkalmával, és minden ötödik ember ugyanoda foglal szállást, ahol egyszer már elégedett volt a kiszolgálással – derült ki a Szallas.hu legfrissebb, az Év Szállása versenyhez készített statisztikáiból.

Tovább olvasom »
beszerzések, költségkímélés, lojalitás, minőségbiztosítás, minőségirányítás, ügyfélelégedettség, vásárlói elégedettség

Így spórol nekünk a minőségellenőrzés

piacesprofit.hu

A szabvány alapú menedzsment rendszerekkel szemben gyakran felmerül a kritika, hogy csak viszik a pénzt. Ezért is szánják rá magukat könnyebben a bevezetésére a cégvezetők, ha valamilyen támogatási lehetőség is használható hozzá. A másik ilyen, hajlandóság-növelő tényező, ha a tanúsítvány hiányában szankciókkal kell számolnia a vállalkozásnak. Megéri akkor is, ha nincs rá teljes támogatás és nincs szankció?
Kimutatható egyáltalán a spórolás? Hol jelentkezik a cég számára a megtakarítás? Egy kivállalkozás kasszáját különösen érzékenyen érinti minden kiadás. Érdemes körüljárni ezeket a kérdéseket, mielőtt az „ISO vagy nem ISO” kérdésben döntenek.

Tovább olvasom »
csomagolás, környezetbarát csomagolás, ügyfélelégedettség, vásárlói elégedettség

Vásárlásnál azért a külső a lényeg

piacesprofit.hu

A termékek ára és a minősége mellett a csomagolás milyensége is egyre fontosabbá válik egy-egy termék fogyasztói megítélésében. Így nemzetközi felmérések szerint a fogyasztók több mint egyharmadánál fordult már elő, hogy egy új csomagolás miatt váltottak márkát.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor