ügyfél

kommunikáció, közösségi média, ügyfél, vevőszerzés

A vevőnek sincs mindig igaza

piacesprofit.hu

“A vásárlónak mindig igaza van!” – szól a marketing első törvénye, azonban mindannyian tudjuk, hogy ez nincs mindig így. Sőt, egészen gyakran nincsen így. És egy üzletvezetőnek a saját ép esze és a folyamatos ügymenet érdekében néha szembe kell szállnia a vevővel.

Tovább olvasom »
ügyfél, ügyfélkapcsolat, ügyfélmegtartás, üzleti tippek

Hogyan tartsuk meg ügyfeleinket?

Timár Gigi

Az üzleti életben mindenki a válság elleni csodaszert keresi, és a legtöbben a néhány még kószáló, fizetőképes új ügyfelet próbálják levadászni. A nagy küzdelemben sokan hajlamosak elfeledkezni azokról, akik egyszer már bizalmukat helyezték a cégbe. Pedig senki nem engedheti meg magának, hogy elveszítse akár egyetlen ügyfelét is. Ráadásul olcsóbb és hatékonyabb is a meglévők megtartására helyezni a hangsúlyt, mint újakat becserkészni.

Tovább olvasom »
mobil, mobilpiac, telefon, ügyfél, ügyfélkapcsolat

Mitől jó a mobilszolgáltató?

piacesprofit.hu

A fogyasztók a mobilszolgáltatókat az általuk nyújtott szolgáltatások és támogatás minősége, az ügyfélhűséget erősítő kezdeményezéseik, valamint számlázási és befizetési gyakorlatuk alapján ítélik meg az Ericsson ConsumerLab új jelentése, „Az optimális fogyasztói élmény” szerint. 

Tovább olvasom »
felmérés, kkv, ügyfél, ügyfélszolgálat

Az érdeklődők harmada csalódottan teszi le a telefont

Sajtóközlemény

Az érdeklődők 30 százaléka csalódottan, a számára szükséges információk megismerése nélkül teszi le a telefont, derül ki hazai kkv-szektor három eltérő piacát feltérképező telefonos felmérésből. A Magyar Telekom és a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet közös kutatása szerint a legáltalánosabb probléma, hogy a bejövő hívásokat senki nem fogadja, így azok megfelelő technológiai felszereltség hiányában egyszerűen elvesznek anélkül, hogy azokról – a pórul járt ügyfelet leszámítva – bárki is tudjon.

Tovább olvasom »
bank, ügyfél, volksbank

Kisvállalatokkal erősít a Volksbank

Sajtóközlemény

Egy, a nyár folyamán aláírt portfolió-átruházási megállapodás alapján a Magyarországi Volksbank Zrt. 2009. október elsejével átvette a BNP PARIBAS magyarországi kis- és középvállakozási körbe tartozó ügyfeleinek egy részét. Az állomány-átruházáshoz szükséges engedélyezési eljárások lezajlottak, mind a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete, mind a Gazdasági Versenyhivatal jóváhagyta azt.

Tovább olvasom »
bank, gyurcsány, ügyfél

Gyurcsány kiáll a lakosság érdekei mellett

PP/MTI

Egyre többen kifogásolják, hogy a magyarországi bankok túl széles körben élnek az egyoldalú szerződésmódosítás lehetőségével, a törvényi szabályozást szigorítani kell ezen a téren, a bankok túl erősek, az ügyfelek pedig túl gyengék – mondta Gyurcsány Ferenc miniszterelnök hétfőn, miután a Parlamentben megbeszélést folytatott a pénzügyi szolgáltatások fogyasztóinak védelméről az érintett intézmények és szervezetek illetékeseivel.

Tovább olvasom »
coface, csőd, kkv, ügyfél

Amikor az ügyfél tönkreteszi a céget…

piacesprofit.hu

A hazai cégek több mint kétharmada személyes kapcsolatok vagy korábbi tapasztalatai alapján minősíti partnereit – áll a Coface Hungary legfrissebb elemzésében. A felmérés résztvevőinek többsége fontosnak tartja ugyan partnerei minősítését, ugyanakkor a megkérdezetteknek mindössze 2 százaléka minősíti partnereit legalább félévenként.

Tovább olvasom »