ügyfél

cégvezetés, elégedett munkavállaló, empátia, munkaerőhiány, ügyfél, ügyfélélmény

Elégedett munkaerő nélkül elégedett ügyfél sincs

piacesprofit.hu

Legkevesebb minden harmadik magyar tapasztalta már, hogy egy szolgáltató munkatársa maga sem szívesen ajánlotta a terméket, amit épp eladni készült. A nem elkötelezett munkaerőnél kevés gyorsabban és károsabban ható tényező van egy vállalat megítélése tekintetében, a valóban ügyfélközpontú szemlélet beemelése a szervezeti kultúrába azonban közel sem egyszerű feladat. Ugyanakkor nem is lehetetlen.

Tovább olvasom »
adatbiztonság, adatrendelet, deloitte, gdpr, határidő, ügyfél

GDPR – Vészesen közeleg a határidő

piacesprofit.hu

Optimális esetben is 6-8 hónapot vehet igénybe az új európai uniós általános adatvédelmi rendeletnek (GDPR) történő megfelelésre való felkészülés, így nincsenek könnyű helyzetben azok a vállalkozások, amelyek még nem kezdték meg a folyamatot. A tapasztalatok azt mutatják, hogy a hazai cégek általában jogi, vagy informatikai projektként tekintenek a felkészülésre, pedig ennél jóval összetettebb feladatról van szó.

Tovább olvasom »
crm, facebook, internet, közösségi média, online, piac & profit, rajongó, social media, ügyfél, ügyfélélmény

6 titka, hogyan változtassuk az ügyfelet rajongóvá a neten

Kriston László

Az interenetes követők és lájkolók nem ugyanazok. Megkezdődött a szegmentálódás: a legértékesebb felhasználó a márka hardcore rajongója. A cégeknek el kell dönteniük, hogy a sociál médián imázst szeretnének-e építeni vagy konverziót. A Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján hangzottak el a következő tanácsok.

Tovább olvasom »
adatbányászat, adatvezérelt marketing, brand, crm, digitális, facebook, fogyasztó, gyorsaság, internet, kliens, követő, közösségi média, márka, marketing, minőség, okos adat, rajongó, ügyfél, ügyfélélmény

Megtörtént: az ügyfelek átvették a hatalmat

Kriston László

Felértékelődött az ügyfelek kezelése és az optimális ügyfélélmény nyújtása a cégek prioritásai között. Nem elég már a jó szándék, a vállalkozásoknak a kliens fejével és szívével kell vizsgálni a termékkel vagy szolgáltatással való érintkezés összes pontját. A szakma legjobbjai számos oldalról világították meg az ügyfélkezelés témáját a Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján.

Tovább olvasom »
bank, elégedettség, számítógép, tőzsde, ügyfél, utalás

Több idő jut az ügyfélre

piacesprofit.hu

Immár megszokott, hogy a pénzintézeteknél számítógépes rendszerek intézik a számlavezetést, az utalásokat, a tőzsdei megbízásokat. Amerikai nagybankok már egyre bonyolultabb feladatokat is bíznak a számítástechnikára, aminek eredményeként munkatársaik többet tudnak foglalkozni az ügyfelekkel.

Tovább olvasom »
felmérés, ügyfél, ügyfél-élmény

Árbevételük ötödét bukhatják a cégek

piacesprofit.hu

Egy vállalat számára a pozitív ügyfélélmény megteremtése ma már elengedhetetlen a kiváló üzleti eredmények eléréséhez. De akár meg is fordíthatjuk: a negatív ügyfélélmény jelentős versenyhátrányba hozhatja az adott céget. Sőt, akár árbevétele ötödét is bukhatja emiatt a társaság.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor