ügyfél

adatok, bank, pénz, pénzmosás, számla, ügyfél

Tíz napig még bebizonyíthatjuk, hogy nem vagyunk pénzmosók

piacesprofit.hu

A pénzmosás és terrorizmus-finanszírozás elleni törvény (Pmt.) előírása szerint a magyarországi hitelintézeteknek legkésőbb idén június 26-ig teljeskörű ügyfél-átvilágítással kell rendelkezniük valamennyi ügyfelükről. Ennek hiányában 2019. június 27-től az adott bankok, takarékszövetkezetek vagy egyéb kötelezett pénzügyi intézmények nem teljesíthetik az érintett fogyasztók vagy vállalati ügyfelek megbízásait.

Tovább olvasom »
bank, nyilatkozat, pénzintézet, ügyfél

Így maradhat működőképes a cége

piacesprofit.hu

Csupán három hetük maradt a pénzintézetek vállalkozói ügyfeleinek, hogy megtegyék tényleges tulajdonosi nyilatkozatukat. Akiknek a nyilatkozata nem érkezett be a számlavezető fiókba, nem fogják tudni igénybe venni a banki szolgáltatásokat. 

Tovább olvasom »
adategyeztetés, bank, pénzügy, számla, ügyfél

Ha ezt kihagyja, zárolják a számláját

piacesprofit.hu

A pénzmosás és a terrorizmus finanszírozása megelőzéséről és megakadályozásáról szóló törvény kötelezi a pénzügyi intézményeket, hogy 2019. június 26-ig valamennyi ügyfelüknél végezzék el a kötelező adategyeztetést. Az adategyeztetés a bank és az ügyfél közös érdeke, amelyhez az ügyfelek aktív közreműködése szükséges.

Tovább olvasom »
ai, alkalmazás, app, augmented reality, b2b, céginformációs, cucc, élmény, értékesítés, hozzáadott érték, hr, igényszint, kozmetikai, közvetlen értékesítés, marketing, maya angelous, mesterséges intelligencia, MI, mosoly, okostelefon, pozitív hozzáállás, pozitív pszichológia, qr kód, sales, termék, ügyfél, ügyfélélmény, vevő

Ne a terméket add el a vevőnek, hanem kínálj megoldást a problémájára

Kriston László

Túl nagy a marketingzaj, vásárlóként és üzleti döntéshozóként is túl illékony és rövid a figyelmünk, túlságosan kötődünk a mobiltelefonunkhoz, értékesítőkként pedig hajlamosak vagyunk a termék nagyszerűségéről hozsannázni, holott az ügyfél cipőjébe kellene belehelyeznünk magunkat, az ő igényeire ráhangolódni. Erről is szó esett neves szakértők előadásaiban a Piac & Profit Értékesítési trendek – 2019 című konferenciáján.

Tovább olvasom »
adatbázis, brand, cégvezető, crm, elégedett, fizet, gyakorlati érték, hasznos, kliens, közösségérzet, márka, márkahűség, megosztás, panasz, rajong, rajongó, ügyfél, ügyfélélmény, vásárló, vevő, wow-élmény

Tedd könnyebbé ügyfeled életét

Kriston László

Ha nem kápráztatod el a fogyasztód, céged napjai meg vannak számlálva. Rajongókká kell változtatnod az ügyfeleidet, így tehetsz csak szert vásárlói hűségre. Ez úgy lehetséges, hogy könnyebbé tesszük az életüket, megoldjuk valamilyen problémájukat. A gyakorlati hasznosságra reagálnak. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
értékesítés, fogyasztó, Huszics György, jagodics tamás, kliens, konferencia, online, piac & profit, serényi jános, személyre szabás, személyre szabott ajánlat, ügyfél, ügyfélélmény, vásárló, Vavrek Balázs, webshop

Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég

Kriston László

Olyan ügyfélélményt kell nyújtani, ami felülmúlja a fogyasztó várakozásait. Ez a vásárlói lojalitás záloga. Ennél kevesebbet, vagyis a kielégítő színvonalú terméket vagy szolgáltatást máshol is könnyen kaphat az ember. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
ár, kényelem, kitrjesztett valóság, lehetőség, marketing, online, ügyfél

Így szerezhetünk még több online ügyfelet

piacesprofit.hu

Az augmented reality (vagy röviden csak AR, magyarul leginkább kiterjesztett valóságként terjedt el) lényege, hogy a valóságot összevegyítse nem létező dolgokkal. Működése tulajdonképpen egyszerű, a benne rejlő lehetőségek határtalannak tűnnek az e-kereskedelem és a marketing terén is.

Tovább olvasom »