tv

távközlés, tv, upc

Sokat hozott a konyhára a UPC, mégis eladják

piacesprofit.hu

Az elmúlt öt év legjobb negyedévét zárta 2018 első három hónapjában a UPC Magyarország: az előfizetések száma 7,6 százalékkal, az árbevétel 4,4 százalékkal emelkedett, és az egész évre a piaci átlagot meghaladó növekedést várnak mindkét mutató esetében – mondta Robert Redeleanu, a UPC Magyarország és a UPC Lengyelország vezérigazgatója csütörtökön Budapesten sajtótájékoztatón.

Tovább olvasom »
fogyasztói szokások, internet, okoseszközök, okostelefon, rádió, tévé, tv, újság

A klasszikus tévézés ideje lejárt

piacesprofit.hu

Tudatosan csupán 28%-unk kapcsolja be a televíziót, a fiatal generáció életében már az okostelefon, a PC és a laptop jelenti a médiafogyasztás központját – derült ki a Jófogás és a GKI több mint 10 ezer aktív internetezőt bevonó kutatásából. A legtöbb audiovizuális tartalmat még mindig otthon fogyasztjuk, de a korábban tévézésre fordított idő egyre inkább tolódik az internet irányába.

Tovább olvasom »
megújuló energia, olaj, tv

Már az alternatív energia a főszereplő a Dallasban

Kriston László

Áll a bál Southforkban. Az 1978 és 1991 között 14 évadot megélt sorozatban olaj küzdött olajjal. A napokon belül az RTL Klubon magyarul is debütáló folytatás-széria az új idők szellemében más alaphelyzetet tár elénk: a fosszilis energiahordozó már az alternatív energiákkal küzd az érvényesülésért. A Ewing-család új generációját ezúttal e két jövőképbe vetett hit és az ehhez tartozó pénzéhség szakítja ketté: Jockey fia olajkutat fúrna a Southfork birtokon, Bobby fia viszont a Kínához közeli tengerek medrében megbúvó metánhidrátokból nyerne földgázt. Közben pedig Ellie végrendelete és a birtok sorsa felett marakodnak apjaikal egyetemben. Ki győz?

Tovább olvasom »
felmérés, gyerek, tv

Egyre inkább interneten tévézünk

piacesprofit.hu

Kicsivel ugyan, de csökkent a hagyományos módon sugárzott TV-műsorok nézettsége, míg az „adatfolyamban érkező” online TV-adások egyre népszerűbbek. A tévénézők jelentős része tévézés közben közösségi oldalakon kommentálja a látottakat.

Tovább olvasom »
karácsony, lcd-tv, led, tv

LCD vagy plazma? Inkább a LED-es technológia!

piac-profit.hu

Míg tavaly egyértelműen az LCD tévé volt a karácsonyi slágertermék a műszaki cikkek között, idén várhatóan a hordozható eszközök – digitális fényképezők, netbookok, mobiltelefonok, GPS-ek – kerülnek majd a fa alá, derült ki a www.depo.hu árösszehasonlító oldal hagyományos, a karácsony előtti vásárlási szokásokat feltáró statisztikáiból.

Tovább olvasom »
felmérés, internet, média, tv

Tizenévesek: napi öt óra a tévé és a net előtt

piac-profit.hu

Az elmúlt tíz évben tizenhatszorosára növekedett azon fiatalok száma, akik naponta interneteznek. A szélesedő kínálat és az újabb platformok használatának eredményeként ma már naponta 4,9 órát töltenek el a különböző képernyők előtt a 15-19 évesek. A rádió és a magazinok fogyasztása pedig lassú csökkenést mutat körükben. – derül ki a GfK Hungária és az Ipsos Nemzeti MédiaAnalízisából.

Tovább olvasom »
felmérés, infokommunikació, internet, társadalom, tv

Az internet legyűri a tévét

piac-profit.hu

A világ 23 országának polgárai körében készült Ipsos online felmérés szerint a netezők kétharmada több időt szán az internetezésre hetente, mint amennyit tévénézéssel tölt. A 2009 novembere és 2010 januárja között a Canada.com számára készített Ipsos kutatás alapján úgy tűnik, hogy minden vizsgált országban elveszítette hegemóniáját a televízió az internetezők körében.

Tovább olvasom »
reklám, rtl, tv, tv2, válság

Nagy bukta az országos tévéknél

MTI

Tavaly mintegy 16 százalékkal 59,95 milliárd forintra csökkentek a televíziók reklámbevételei 2008-hoz képest – mondta Németh Valentin, az Enrst and Young könyvvizsgáló és tanácsadó cég senior tanácsadója sajtótájékoztatóján.

Tovább olvasom »
földrengés, segítség, tv

George Clooney ismét pénzt gyűjt

klímablog

Az Oscar díjas filmsztár, George Clooney kezdeményezésére január 22-én jótékonysági tévéműsort közvetít az MTV Networks. A beletefonáló nézők adományokat ajánlhatnak fel a Haitin történt földrengések károsultjainak megsegítésére. A 2001. szeptember 11-i események nyomán rendezett hasonló műsor 30 millió dollárt gyűjtött össze. 

Tovább olvasom »
reklám, tv

Szinte bárki hirdethet a TV-ben

piacprofit.hu

Mintegy 50 kis- és közepes vállalkozás részvételével a TV2 műsorainak díszletei közt rendezték meg a TV2 és Wolf Gábor kkv marketing szakértő közös tréningjét. Az esemény célja az volt, hogy bemutassa, hogyan építhet országos márkát az egyre elérhetőbb TV reklámok segítségével egy kkv.   

Tovább olvasom »
hirdetés, kkv, tv

Hogyan hirdessünk a TV-ben?

piacprofit.hu

Kis- és középvállalatoknak szervez tréninget a Marketing Commando és a TV2 július 16-án, Budapesten, a TV2 székházában. A tréning célja, hogy bemutassa, hogy az országos márkaépítés a televízió segítségével már nem csak a multinacionális cégek kiváltsága.

Tovább olvasom »
áram, energia, it, tv

A nagy dilemma: LCD vagy plazma?

HWSW

Tévévásárláskor az örökzöld kérdés: LCD vagy plazma? “A plazmák sokkal több áramot fogyasztanak!”, hangzik el sokszor. De vajon ez igaz-e? A HWSW cikke ezt a kérdést igyekszik körbejárni. Elöljáróban annyit: nem igaz.

Tovább olvasom »