turizmusmarketing

bor, felmérés, közösségi média, közösségi oldalak, turizmus, turizmusmarketing, y generáció

Itthon tarthatók a fiatalok – legalább nyaralni

piacesprofit.hu

Márkastratégia, más utazók jó értékelései és élmények kellenek ahhoz, hogy az Y generációs fiatalok elinduljanak egy-egy magyar úti célt felfedezni – derült ki a Budapesti Metropolitan Egyetem oktatója,
Dr. Sziva Ivett turizmus-szakértő legfrissebb kutatásából. Számos magyar régió felismerte már ezt, de van még hová fejlődni.

Tovább olvasom »
airbnb, sharing economy, turizmus, turizmusfejlesztési-hozzájárulás, turizmusmarketing

A cégeknek is be kéne szállni a turizmusmarketingbe

piacesprofit.hu

Elképzelhető, hogy vállal „ágazati ombudsmani” szerepet a Magyar Turisztikai Ügynökség, bár nem ez a fő feladata. A szervezet vezetője szerint a legfontosabb az átlátható stratégia megalkotása, a turizmusmarketingbe pedig a vállalkozásoknak is be kéne szállnia – többek között erről is beszélt a Turizmus.com-nak adott interjúban.

Tovább olvasom »
fejlesztés, szép kártya, támogatás, turizmus, turizmusmarketing, vidékfejlesztés

Minőségi fejlesztés kell a turisztikai iparban

piacesprofit.hu

A Regionális Operatív Programok keretében harmincnégy új kiemelt turisztikai beruházás támogatásáról döntött a Nemzeti Fejlesztési Kormánybizottság. Fejlesztik többek között a Bajai Halfőző Fesztivál infrastruktúráját, jut pénz a Szegedi Dómra, a Pécsi Állatkert funkcióbővítésére és megvalósulhat a szolnoki interaktív repülőmúzeum is. A fejlesztések kapcsán új munkahelyek jöhetnek létre, a helyi kis- és középvállalatok bízhatnak a beszállítói kereslet élénkülésében valamint a fellendülő  turizmus kapcsán nyíló új piacokban.

Tovább olvasom »
belföldi turizmus, kereskedelmi szálláshelyek, külföldi vendégforgalom, szép kártya, turizmus, turizmusmarketing

Eldőlt, kik népszerűsítik Magyarországot bel- és külföldön

Piac & Profit Kiadó Kft-2

A Mediaedge:cia Hungary Kft. és az I.M.G. Inter Media Group Kft. nyerte a Magyar Turizmus Zrt. által a bel-, illetve külföldi kommunikációs és marketingfeladatokra kiírt két gyorsított tárgyalásos közbeszerzést. A két feladat nettó értéke meghaladja a 3 milliárd forintot. Az ágazatnak óriási szüksége van a hatékony marketingre: a belföldi forgalom gyengélkedik, a külpiacokon nagy a bizonytalanság.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor