Tóth Tamás

beszéd, Bocsánatkérés, borbély lászló, brandépítés, cég, cégvezető, hírnév, jeff bezos, jóhír, karizma, KFC, márka, mosoly, personal branding, pletyka, reputáció, reputációmenedzsment, selfie, serényi jános, stressz, személyes márkaépítés, szereplés, sztár, Tóth Tamás, válság, y generáció, z-generáció

Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető

Kriston László

Celeb-központú társadalomban élünk. A fogyasztók egyre inkább mogulok, cégvezetők, feltalálók alakjaihoz társítják az egyes márkákat és termékeket. Csak azok a vállalkozások nőhetik ki magukat igazán és tehetnek szert tartósan sikerre, amelyeknél a cégvezető is nagy kaliberű. Olyasvalaki, aki képes véleményvezérré, illetve a maga szakterületén sztárrá válni. Erről is beszéltek a Piac & Profit Brandépítés – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
interjú, sikersztori, Tóth Tamás

Figyeljünk jobban egymásra

kfarkas

A fellépés, a karizma és a kisugárzás a siker egyik legfontosabb tényezői, és a közhiedelemmel ellentétben ezek tanulható, fejleszthető készségek, és semmi sem alapozza meg jobban a kapcsolatokat, mint a történetek megosztása, a storytelling.

Tovább olvasom »
hatékony cégvezetés, karrier, sikersztori, Tóth Tamás

Jobban kell figyelnünk egymásra

kfarkas

Csaknem harminc évvel ezelőtt indult a nagy vállalkozás-indítási láz Magyarországon, amelyet a vasfüggönyön túli Európa első fejvadászaként Tóth Tamás, testközelből élt meg. A tanácsadó-vállalkozó a mai napig vallja, a fellépés, a karizma és a kisugárzás a siker egyik legfontosabb tényezői, és a közhiedelemmel ellentétben ezek tanulható, fejleszthető készségek, és semmi sem alapozza meg jobban a kapcsolatokat, mint a történetek megosztása, a storytelling.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor