telefon

mobil, mobilpiac, telefon, ügyfél, ügyfélkapcsolat

Mitől jó a mobilszolgáltató?

piacesprofit.hu

A fogyasztók a mobilszolgáltatókat az általuk nyújtott szolgáltatások és támogatás minősége, az ügyfélhűséget erősítő kezdeményezéseik, valamint számlázási és befizetési gyakorlatuk alapján ítélik meg az Ericsson ConsumerLab új jelentése, „Az optimális fogyasztói élmény” szerint. 

Tovább olvasom »
divat, luxus, telefon, válság

Márkát venni életforma

Sebők Orsolya

Nem érinti a válság a luxuscikkeket gyártó cégek szárnyalását. Aki egyszer megszokta a magas színvonalat és kiváló szolgáltatásokat, az ugyanis az utolsó lehetőségéig ragaszkodik hozzá.

Tovább olvasom »
nhh, nmhh, telefon, telekom

Tavasztól csökkenhet a telefonálás díja

Sajtóközlemény

A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság nemzeti konzultációra bocsátotta a legfrissebb, a vezetékes és mobil piacokat érintő piacelemzési határozattervezeteit. A háromévente megjelenő piacelemzési határozatok a nagykereskedelmi díjak szabályozásán keresztül lehetőséget jelentenek a kiskereskedelmi hívásdíjak csökkentésére.

Tovább olvasom »