tartalommarketing

fogyasztói bizalom, inbound marketing, kkv marketing, tartalommarketing

Az ilyen marketingnek hisznek az emberek

piacesprofit.hu

Milyen marketingnek hisznek az emberek? Akármilyen furcsán is hangzik: az olyannak, amelyik nem próbál eladni nekik! Cikkünkből megtudja, miért olcsóbb és eredményesebb az olyan marketing, amely nem elsősorban eladni próbál, és pontosan milyen marketing is ez.

Tovább olvasom »
kkv marketing, marketing tippek, pszichológia, tartalommarketing

A sikeres marketing két kulcsszava

piacesprofit.hu

a marketingesre és értékesítőkre gyakorolt vezetői nyomás a reklámozás, hirdetések, hírlevelek és értékesítési találkozók számának növelésére, a vevők fejében a vásárláshoz NÉLKÜLÖZHETETLENÜL szükséges két tényezőn cseppet sem javít. Sőt, valójában ront, és aki ezzel nincs tisztában, az bizony csak magára vethet. Mit gondol, melyik ez a két tényező?

Tovább olvasom »