tartalommarketing

blogolás, content, digitális marketing, online áruház, seo, tartalomgyártás, tartalommarketing, webshop

Webshopot indított? Öt eszköz a sikerhez. Első rész.

Szeicz András

Elindította vadiúj, csini online áruházát. Szép a design, egyedi a logó, logisztika, könyvelés pipa. Ugyan névadáskor figyeltek arra, hogy könnyen megtalálható legyen az oldal, ez mégse lett elegendő a sikerességhez. De jó alapokra könnyű építeni, íme néhány eszköz, amivel megtolhatja szekerét. Cikksorozatunk első része a tartalomról szól.

Tovább olvasom »
digitális marketing, google, keywords, kulcsszavak, online maraketing, seo, tartalommarketing

Kulcsszó-kisokos haladóknak

piacesprofit.hu

Sok SEO-val foglalkozó szakember és marketinges kezd egész ügyes lenni a kulcsszókutatást illetően. Egyre többen használnak különböző eszközöket és szoftvereket, ami nagyon jó hír. Az eszközrendszer fejlődésével ugyanis sokkal gyorsabban és hatékonyabban lehet dolgozni. De ehhez az is kell, hogy megfelelően tudjuk kezelni ezeket a tool-okat. Most egy ilyen workflow-ba akarok betekintést nyújtani. A kulcsszókutatásnak egy haladó, profi formáját fogom megmutatni, méghozzá a versenytárs és téma alapú kulcsszókutatást. Ez azért érdekes, mert ezt tényleg nagyon kevesen csinálják, pedig komoly lehetőségek rejlenek benne – írja Papp Gábor, SEO szakértő a The Pitch oldalán.

Tovább olvasom »
arculat, cégmarketing, digitális marketing, holtszezon, honlapok, keresőoptimalizálás, marketing kampány, nyár, nyári munka, nyári szezon, seo, startégia, tartalommarketing, ügyfélkezelés

Mit csináljunk a cégben a nyári holtszezon alatt?

Szeicz András

Itt a nyár, tenger, Balaton. Pár nap szabadságot ilyenkor még a sztahanovisták is kivesznek. A turizmus csúcsra pörög, jól megy a fagyiárusoknak, a jégkrémgyártóknak, és sörből is ilyenkor fogy a legtöbb. Azonban más szektorok szereplői ilyenkor általában kényszerpihenőre mennek, lelassul az üzlet és a cégen belüli élet is. De azért nem érdemes mindennel leállni, sőt egyes területeket ilyenkor lehet a legjobban felpörgetni.

Tovább olvasom »
digitális tartalom, jogszabály, marketing, plagizálás, szövegírás, tartalomgyártás, tartalommarketing, tartalommarketing kisokos

Tartalommarketing: honnan, mit és hogyan vehetünk át, hogy ne legyen jogsértő?

piacesprofit.hu

Valamennyi vállalkozás életében az online tartalommarketing egyik fontos eleme a megfelelő mennyiségű és minőségű tartalom előállítása és online megjelentetése, amely hatékony eszköz a cég ismertségének növelésére. Sok esetben azonban időigényes feladat a megfelelő tartalom előállítása, ráadásul ötlet sincs mindig feltétlenül kéznél a megfelelő cikkek, blogbejegyzések elkészítéséhez. Magától értetődőnek tűnik ezt a kérdést úgy megoldani, hogy a cégek külföldi blogokból, honlapokról emelnek át cikkeket, bejegyzéseket, és azokat magyarra fordítva közzéteszik saját honlapjukon, blogukon. Másik kézenfekvő megoldásnak az tűnik, ha csak egy-egy mondatot, bekezdést emelnek át más cikkből, máshol megjelent kutatások eredményeit ismertetik. A tartalom színesebbé tételéhez vonzó lehetőséget jelent máshol közölt táblázatok, infografikák átvétele is. Az ilyen tartalomgenerálás azonban szerzői jogsértő is lehet, és súlyos jogkövetkezményeket vonhat maga után – mutatott rá dr. Horváth Katalin, a Sár és Társai Ügyvédi Iroda szerzői joggal foglalkozó partner ügyvédje.

Tovább olvasom »
blog, blogolás, brand, cégmarketing, facebook, instagram, közösségi média, LinkedIn, márkaépítés, marketing, marketinggyakorlat, Piac & Profit Cégmarketing – 2017 konferencia, piac és profit, piacesprofit.hu, tartalommarketing, trend, versenyelőny, versenyhátrány

Cégmarketing trendek 2017-ben – aki nem követi, versenyhátrányba kerül

piacesprofit.hu

Nem elég jónak lenni, annak is kell látszani – tartja a mondás. A nehéz piaci körülmények között pedig különösen igaz, jó marketing nélkül nagy eséllyel lehúzhatjuk a rolót. Azonban ez a terület manapság olyan gyorsan változik, hogy cégvezető legyen a talpán, aki követni tudja a trendeket. A Piac & Profit június 22-i konferenciáján a legjobb szakértők segítségével egy nap alatt áttekinthet mindent, a Facebook kommunikációtól a személyes márkaépítésig!

Tovább olvasom »
facebook, közösségi média, online marketing, social media, tartalomgyártás, tartalommarketing

Bünteti a Facebook a rossz minőséget

piacesprofit.hu

A Facebook régóta küzd a rossz minőségű tartalommal. Azokkal a linkekkel, amik hangzatos címekkel beterelik különböző weboldalakra az embereket, akik aztán csalódnak. Korábban is voltak már ennek megakadályozására szolgáló hírfolyam algoritmus frissítések, most pedig megérkezett a következő, ami az organikus és a hirdetett posztokat is érinti – olvasható a Közösségi kalandozások blogon.

Tovább olvasom »
b2b, digitális marketing, közösségi média, LinkedIn, marketing stratégia, tartalommarketing

A buyer persona meghódítása

Szeicz András

Tartalommarketing már a 19. században is volt, azonban megfelelő startégiával a mai napig kevesen alkalmazzák. Itthon különösen nagy a tanácstalanság, főleg b2b vonalon, pedig az igényes tartalomra megéri erőforrást allokálni.

Tovább olvasom »
marketing, marketing trendek, mobileszközök, okoseszközök, online marketing, tartalommarketing, ügyfélekezés

6+1 marketing trend 2017-re

piacesprofit.hu

A minden területen végbemenő digitalizáció, a valós konverziókkal lenyűgöző Big Data-ra épülő megoldások és az élet minden területén tetten érhető „mobileszköz-hegemónia” kihívásokat tartogat a megbízók számára is.

Tovább olvasom »
marketing fesztivál, promóció, tartalommarketing

A céges ügyfelekre is hat a tartalommarketing

Piac és Profit kft

A tartalommarketing nem csak a fogyasztók felé történő értékesítésben, hanem a céges ügyfelek megcélzásában is nélkülözhetetlen. Ennek ellenére a vállalkozások többsége még mindig nem használja ezt a marketingeszközt megfelelően. Mutatunk néhány trendet, amelyet érdemes lenne jövőre szem előtt tartani!

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor