Tartalom cikkek


Magunk szabályozhatjuk, mennyit lógjunk a Facebookon

Magunk szabályozhatjuk, mennyit lógjunk a Facebookon 

Új eszközök érkeznek a Facebookra és az Instagramra, hogy a felhasználók hasznosan tölthessék el idejüket a platformokon: az új activity dashboard felületen közösségi aktivitásukat tekinthetik át, de bekapcsolhatnak napi figyelmeztetőt is az oldalon töltött idő szabályozására, illetve egy új funkció áll rendelkezésükre az ismerősöktől érkező értesítések korlátozására is.
Bíróság dönti el, örökölhető-e a digitális tartalom

Bíróság dönti el, örökölhető-e a digitális tartalom 

Legfelsőbb bírósági ítélet mondja majd ki Németországban, örökölhetők-e a digitális tartalmak. A háttér: egy család a Facebook révén szeretné megtudni, lányuk baleset áldozata lett-e, vagy öngyilkosságot követett el.
Naná, hogy a gyerek a felnőttvideóban turkál

Naná, hogy a gyerek a felnőttvideóban turkál 

A Kaspersky Lab a gyerekek internetes viselkedéseiről szóló riportja szerint az általuk keresett videók 17 százaléka felnőtt tartalom volt. Érdekesség, hogy az online játékok idén lecsúsztak a dobogóról, és csupán a negyedik helyre futottak be 9 százalékkal.
Amíg ébren van, kütyüzik az Y generáció

Amíg ébren van, kütyüzik az Y generáció 

Különféle digitális eszközökön naponta akár 11 órát is eltöltenek az Y generáció, más néven millenniumi nemzedék tagjai a Nielsen Egyesült Államokban végzett teljes körű, médiatartalom-fogyasztási szokásokat felmérő riportja szerint.
A tartalom mindent visz - még mindig imádjuk a podcastokat

A tartalom mindent visz - még mindig imádjuk a podcastokat 

Egy friss amerikai felmérés szerint még soha nem voltak olyan népszerűek a podcastok, mint napjainkban. Az USA lakosságában 24%-a hallgatott podcastot az elmúlt hónapban. Ez pedig több mint 77 millió embert jelent.
Lévai Richárd: A közösségi médián is pontosan kell célozni

Lévai Richárd: A közösségi médián is pontosan kell célozni 

A social media marketing hazai guruja szerint a fókuszálatlan, túl nagy közönségnek szóló kampányok elvesznek a Facebook zsivajában. Minden közönségszegmenst máshogy kell megszólítani. Ráadásul a felhasználók azt is elvárják, hogy ha írnak egy márkának, fél órán belül kapjanak választ. Ha nincs gyors reakció, mennek a konkurenciához.
A podcast a márkaépítés következő terepe

A podcast a márkaépítés következő terepe 

A podcastok afféle online rádióadások, amelyek itthon is egyre népszerűbbek. A nagy márkák már látják, érdemes ezeket is ekébe fogni a márkaépítésben. Finomabban, vagy akár durvább eszközökkel.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Mit okoz a magyar cégeknek a vörös-tengeri válság?

Mit okoz a magyar cégeknek a vörös-tengeri válság? 

A november óta a Vörös-tengeren zajló, konténerszállító hajók elleni támadások komolyan megzavarták a világ egyik legforgalmasabb kereskedelmi útvonalát.

Pénzszerzés

Mi most a legnépszerűbb befektetés a magyaroknál?

Mi most a legnépszerűbb befektetés a magyaroknál?  

A befektetési alapokban kezelt vagyon 2,9 százalékkal, 445 milliárd forinttal nőtt márciusban.

Adózás

Fontos határidő jár le: ne felejtsen el fizetni!

Fontos határidő jár le: ne felejtsen el fizetni! 

Vészesen fogy az idő, ezt a befizetést nem szabad elfelejteni.

Cégblog

Az Aldi is elárulta, mennyiért keresnek dolgozókat a nyárra

Az Aldi is elárulta, mennyiért keresnek dolgozókat a nyárra  

A vállalat mintegy 100 szezonális új munkavállalót keres a turisztikai régiókban, a kezdőbér több mint bruttó 550 000 forint.

Klímablog

Zöldül a Wizz Air

Zöldül a Wizz Air 

A Wizz Air az évtized végére járatainak 10 százalékát tervezi üzemeltetni fenntartható repülőgép-üzemanyaggal.

Társadalom

Betörtek a genderek a Visegrádi Négyek közé

Betörtek a genderek a Visegrádi Négyek közé 

Már a közeljövőben a házastársakhoz hasonló jogokkal rendelkeznek az azonos nemű párok Csehországban.

Infokom

Meglepő találmányok a NASA-tól, amelyeket ma már mindannyian használunk

Meglepő találmányok a NASA-tól, amelyeket ma már mindannyian használunk  

Morzsaporszívó, babatápszer, láthatatlan fogszabályzó. Ma már hétköznapinak számító eszközök, melyekről nem is gondolnánk, hogy a világ legnagyobb űrügynöksége, a NASA áll kifejlesztésük mögött. A National Geographic összegyűjtött 10 olyan forradalmi találmányt, melyet a kezdetekben az űrkutatásban használtak, de később gyökeresen alakították át az emberek életét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo