Takarmányárak cikkek


Idén olcsóbb lesz a takarmány

Idén olcsóbb lesz a takarmány 

Az új búzának köszönhetően már csökkent a gabonafélék ára, az idén pedig a kukorica is olcsóbb lehet, mivel várhatóan igen jó lesz a termés.
Mozgások után szinten maradt a gabonaár

Mozgások után szinten maradt a gabonaár 

Nem változott a Magro Gabonaindex (MGX) értéke a 30. héten sem. A búza ára ugyan csökkent, de a többi gabonaféle árának változása kiegyenlítette ezt a mozgást.
Felfelé araszolnak a takarmányárak

Felfelé araszolnak a takarmányárak 

Májusban újra bő 3 százalékot emelkedett a magyar gabonafélék együttes ármozgását kifejező Magro Gabonaindex (MGX) és a hónap végén 10675,74 ponton állt a Magro.hu mezőgazdasági piactéren.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon  

Magyarországon nőtt a második legnagyobb arányban a tisztán elektromos autók értékesítése márciusban.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Cégblog

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest  

A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek alapján a magyar gazdaság gyengébben áll a többi régiós országhoz képest.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo