szponzoráció

szponzoráció, turizmus, vizes vb

Milyen cégek állnak a Vizes vb mögött?

piacesprofit.hu

„Két város, öt helyszín, hat sportág, közel 2.500 sportoló, 17 napig tartó versengések” – olvashatjuk a 17. FINA Világbajnokság hivatalos honlapján. De vajon mennyibe kerül egy ilyen nagyszabású sportesemény megvalósítása, és ki biztosítja hozzá a megfelelő alapot? A Bisnode összegyűjtötte a legnagyobb támogatókat.

Tovább olvasom »
dohányipar, dohányzás, egészség, fogyasztóvédelmi tájékoztatás, kemikália, környezeti ártalom, környezetszennyezés, ökolábnyom, ökológiai lábnyom, szponzoráció, tilalom, vegyszer, who

Pusztítja a természetet a dohányipar

Kriston László

Nagy a vízlábnyomuk a dohányipari világcégeknek, hatalmas erdőterületeket irtanak ki és irdatlanul sok vegyi anyagot használnak a termesztéshez, amik a gazdák szervezetének is rendkívül ártalmasak, nemcsak a természeti környezetnek. Mindezek ellenére a dohányipari multik még mindig nem részletezik eléggé a környezeti hatásukra vonatkozó adatokat. A WHO kötelezővé tenné az adatközlést.

Tovább olvasom »
csr, fenntarthatóság, jótékonyság, marketing, szponzoráció, támogatás

Ne legyen láthatatlan a szponzor

kfarkas

Hasznos lehet, ha megjelenik egy cég egy sporteseményen, vagy egy jótékonysági ügy mögé áll, de viszonylag keveset ér, ha a szponzor csak alig-alig válik észrevehetővé, mint ahogy az sem egészséges, ha támogatás címén direkt értékesítést folytat. Adunk pár tanácsot, hogyan szponzoráljunk jól!

Tovább olvasom »
eb, foci, foci-eb, futball, sport, szponzoráció, tévé

Nagyot szív a FIFA, nagyot hasít az UEFA

piacesprofit.hu

Több csapat, több meccs, több eladott jegy, nagyobb szponzori pénzek. Míg a FIFA reputációját és szponzori ügyleteinek jövőjét bizonytalanság övezi, az UEFA garantáltan több pénzt fog keresni az Eb-vel, mint a korábbi bajnokságaival. És ez nem az inflációnak köszönhető. Jól választottak helyszínt: Franciaországot szeretik a szponzormárkák

Tovább olvasom »
élsport, kiskereskedelem, média, sport, szponzoráció, turizmus

Szuperdrága, szuperzöld és nem biztos, hogy megéri

piac-profit.hu

Drága mulatság lesz Londonnak az olimpiai rendezés, amelyre mintegy 380 milliárd forintnak megfelelő fontot költött az angol főváros. A befektetés  ugyanis nem biztos, hogy megtérül. A közhiedelemmel ellentétben ugyanis a kiskereskedelem és a turizmus nem profitál kiugróan jobban a nagy sporteseményekből, ezzel szemben a szponzoráló cégek fogyasztói megítélése jelentősen javul.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor