személyre szabás

értékesítés, fogyasztó, Huszics György, jagodics tamás, kliens, konferencia, online, piac & profit, serényi jános, személyre szabás, személyre szabott ajánlat, ügyfél, ügyfélélmény, vásárló, Vavrek Balázs, webshop

Ügyfélélmény: jónak lenni már nem elég

Kriston László

Olyan ügyfélélményt kell nyújtani, ami felülmúlja a fogyasztó várakozásait. Ez a vásárlói lojalitás záloga. Ennél kevesebbet, vagyis a kielégítő színvonalú terméket vagy szolgáltatást máshol is könnyen kaphat az ember. Erről is szó esett a Piac & Profit Ügyfélélmény – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
online marketing, személyre szabás, ügyfélkezelés

Amikor azonnal választ kér az ügyfél…

piacesprofit.hu

Az elmúlt években jelentősen átalakult az ügyfelekkel történő kommunikáció módja. Korábban a szóbeli, postai úton kézbesített levél és a telefon volt a legáltalánosabb módja annak, hogy egy cég a vásárlóival kommunikáljon. Ma ez a chat, ami minden eddiginél gyorsabb ügyintézést tesz lehetővé, de megvannak a veszélyei is.

Tovább olvasom »
digitalizáció, szálloda, szállodaipar, személyre szabás, turizmus, ügyfélélmény, versenyképesség

Itt a digitális szállodák ideje

piacesprofit.hu

2020-ra az európai lakosság 44 százaléka digitális bennszülöttnek nevezhető majd, ami még lényegesebbé teszi a digitális foglalási eszközök használatát. A szállodák több mint kétharmada gyűjt rendszeresen adatokat a vendégekről, azonban kevesebb, mint felük használja fel ezeket tudatosan, személyre szóló ajánlatok készítése céljából. Pedig nagyon itt lenne az ideje…

Tovább olvasom »
3D-s nyomtatás, jövő, személyre szabás, trend

Tömeges testreszabással versenyez a kézi munka

piacesprofit.hu

A legnagyobb gyártóknál is rendelhet már testre szabott terméket a hétköznapi fogyasztó is – épp úgy, ahogy az autó kárpitját vagy extráit válogatjuk össze. Az ételtől a divaton át végtelenek a lehetőségek, a kisvállalkozások is nyerhetnek a személyre szabott termékek divatján.

Tovább olvasom »