személyes márka

brandépítés, branding, etikus cég, kkv konferencia, márkaépítés, önbizalom, személyes márka, y generáció

Az igazi márkaépítés értékközvetítésről szól

Szeicz András

Brand nélkül csak egy árucikk vagyunk. A branding ma elsősorban emberekről, élményekről és történetekről szól. De legfőképp értékközvetítésről. Cégünk értékeit a vezető, a munkatársak, a termék és a szolgáltatás együtt adják és formálják. A Piac és Profit Brandépítés 2017 konferenciáján a szakemberek különböző nézőpontok alapján mutatták be, hogy mit is jelent manapság a márkaépítés.

Tovább olvasom »
brandépítés, énmárka, márkaépítés, márkanév, networking, személyes márka

Szelfibrand

Kriston László

Sosem ártott, ha valaki jókor volt jó helyen. Az offline jelenlét napjainkban kiegészült az online szerepléssel. Talán sosem állt ilyen széles eszköztár rendelkezésünkre a személyes márkánk építésére, mint most. De az élet valóban csak népszerűségi verseny? A mindenáron való tetszés hajszolása helyett nem inkább az értékek közvetítése a cél?

Tovább olvasom »
brand, branding, cégvezető, cégvezetők csúcstalálkozója, hitelesség, márka, média, menedzser, personal branding, reklám, serényi jános, személyes márka, vállalkozó

A cégvezető kötelessége a personal branding

piac-profit.hu

Itthon még kevés cégvezető tudja, hogy önmagát is fel kell építenie, mint egy brandet. Pedig nyugaton egyre nagyobb a keletje a személyes márka építésnek. Versenyelőnyt jelent a vállalkozás számára, ha a vezető jól prezentálható és hiteles figura – mondta Serényi János kommunikációs szakember a Piac & Profit Cégvezetők Csúcstalálkozója 2017 konferenciáján.

Tovább olvasom »
hitelesség, márkaépítés, márkaérték, személyes márka

Ez a márkaépítés igazi alapja

piacesprofit.hu

Az egyik legfontosabb dolog, amit vállalkozásunk építése érdekében tehetünk, hogy márkát építünk. Hogy mire alapozzuk, azt leginkább az önismeretünk határozza meg. Építsük arra, amiben hiszünk – ez a siker alapja szakértőnk szerint.

Tovább olvasom »
énmárka, marketing, személyes márka

A személyesmárka-építés 8 törvénye

Timár Gigi

A személyes márka építésével éppúgy tudatosan kell foglalkoznunk, ahogy a márkaépítéssel általában. Nem lehet kibújni a felelősség alól azzal, hogy „én olyan vagyok amilyen vagyok”, hisz a siker vagy a bukás múlhat azon, hogy a saját márkánkon is dolgozzunk.

Tovább olvasom »
brandépítés, énmárka, márkaépítés, személyes márka

A hiteles énmárka titka

Timár Gigi

Az énmárka a mások fejében rólunk kialakult kép, amelyen keresztül a külvilág viszonyul hozzánk. Hogy szeressék, az éppúgy a siker feltétele, mint ahogy a termékek esetében. De hogy épül fel?

Tovább olvasom »
bemutatkozás, hatékony kommunikáció, személyes márka

3 dolog, amit ne mondjunk bemutatkozáskor

piacesprofit.hu

Bemutatkozhatunk úgy, hogy még egy hét múlva is emlékezzenek ránk, és úgy is, hogy azonnal elveszítsék az érdeklődésüket. Szakértőnk ma arról ír, hogy “mit felejtsünk ki” szándékosan az “élő” bemutatkozásunkból, ha több embernek vagy akár egy csoportnak mutatkozunk be.

Tovább olvasom »
énmárka, márkaépítés, személyes márka

3+1 évindító személyesmárka-építő tipp

piacesprofit.hu

Az új évben sokan sokfélét megfogadnak, amit aztán nem igazán tartanak be. Fogadalmak helyett szakértőnk, Nagy Krisztina, olyan azonnal használható eszközöket és módszereket mutat, amelyek az évzáráshoz-évkezdéshez kapcsolódóan nagyszerűen használhatók a szakmai személyes márkánk építésére. Ezek a módszerek legjobban az év első egy-két hetében működnek, ezért fogadkozásra már nincs időnk, a legjobb, ha azonnal nekilátunk.

Tovább olvasom »