szálloda

belföldi turizmus, falusi turizmus, szálloda, turista, turizmus

Alacsonyak a szállodaárak Budapesten

PP/MTI

Szobafoglaltságban jól teljesített áprilisban Budapest, de a magas szállodai kihasználtság ellenére az átlag szobaárakat tekintve a 28. helyen végzett a vizsgált 31 város közül – derül ki a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) a nemzetközi és hazai szállodaipar 2012. január-áprilisi teljesítményéről szóló értékeléséből.

Tovább olvasom »
balaton, falusi turizmus, forintárfolyam, szálloda, turizmus, utazás, válság

Közelre és olcsóbban utazik a magyar

PP/MTI

A turizmus még nem tért magához a válság után, a szakmai szervezetek a következő egy-két évben nem reménykednek a látványos fellendülésben. A szállodaipar kilátásai bizonytalanok, az utazásszervezők óvatosabb üzletpolitikát követnek.

Tovább olvasom »
hotel, szálloda

Vidékre ment a magyar

MTI

A hosszú hétvégén 90-100 százalékos előszezoni telítettséggel működtek a balatoni szállodák – mondták el az MTI kérdésére az üzemeltetők. Sokan elégedettek, de több helyen a “siker nem volt teljes.”

Tovább olvasom »
közösségi média, közösségi vásárlás, marketing, szálloda, turizmus

Ezzel csábíthatnak a szállodák

piacesprofit.hu

Az elmúlt években a hazai szállodák számára is egyértelművé vált, hogy az online jelenlét alapvetően hozzájárul a sikerhez: 2010-ben a hazai 3-5 csillagos szálláshelyek szobaéjszakáinak közel harmadát online foglalták. A webes értékesítés sikeréhez azonban csupán alapkövetelmény, de messze nem elegendő a megfelelő minőségű weboldal kialakítása.

Tovább olvasom »
idegenforgalom, Magyar Szállodák és Éttermek Szövetsége, malév, szálloda

Az idegenforgalom is visszaeshet a Malév miatt

PP/MTI

Ha rövid időn belül nem indulnak újra a Malév-járatok akár 40-50 százalékkal is csökkenhet a beutazó vendégek száma Budapesten a következő hetekben – mondta Niklai Ákos, a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének (MSZÉSZ) alelnöke pénteken.

Tovább olvasom »
fejlesztés, pályázat, szálloda, vállalkozásfejlesztés, vidékfejlesztés

“Miért nem fejleszthet Nógrád megye?”

MTI

Nógrád megye önkormányzata elfogadhatatlannak tartja, hogy az üzleti célú szálláshelyek fejlesztését célzó pályázat megváltoztatott feltételei kizárják a nógrádi pályázókat, és azt indítványozza, hogy a végleges paramétereket az előkészítő munkaanyag szerint határozzák meg – közölte Becsó Zsolt (Fidesz), az önkormányzat elnöke.

Tovább olvasom »
közösségi vásárlás, szálloda, turizmus

Mennyit ér a kuponos vásárló?

piacesprofit.hu

Az elmúlt közel két évben igen látványos fejlődésen ment keresztül itthon a közösségi vásárlás. A hotelüzemeltetők többsége sokáig szinte „megváltóként” tekintett egy-egy ilyen akcióra, hiszen amíg a szállodák száma a korábbi időszakban nőtt, a vendégkör nem igazán bővült. A kuponos vásárlás azonban igen sajátos marketing- és értékesítési eszköz, amelynek nem csak előnyökkel, de hátrányokkal is járhat.

Tovább olvasom »
közösségi, marketing, szálloda

Visszaüthet az akciós hotelszoba

piac-profit.hu

A szállodák kapva-kaptak a közösségi vásárlási oldalakat üzemeltető cégek ajánlatain, így rövid idő alatt egyre több hotel kínálata jelent meg a kedvezményes lehetőségek között. Az első pillanatban zseniális vendégcsalogatónak azonban lassan látszanak az árnyoldalai is: ezen a csatornán rövid idő alatt szép számú vendégéjszaka adható el, az eszközt óvatlanul használó szállodáknak azonban hosszabb távon súlyos problémákat okozhat ez az értékesítés.

Tovább olvasom »
budapest, szálloda

Budapest nagyon olcsó

MTI

A megközelítőleg 70 eurós szállodai szobaárral Budapest a világ legolcsóbb nagyvárosai közé tartozik – derül ki a hotel.info, internetes szállodafoglalási honlap felméréséből.

Tovább olvasom »
2011, előrejelzés, szálloda

Mit várhat idén a magyar szállodaipar?

PP/MTI

Növekedésre számíthat az idén a magyarországi szállodapiac a BDO hotel és ingatlan tanácsadó társaság szerint. A szállodatulajdonosok joggal számíthatnak arra, hogy 2011-ben megáll az árak csökkenése, és a jövőben kevésbé kényszerülnek majd ezen a téren engedményekre.

Tovább olvasom »
szálloda, turizmus, utazás

A hazai vendég az első számú vendég

Timár Gigi

A turisztikai iparág szereplői világszerte belátták: a hazai vendég sok szempontból az első számú vendég. Könnyebb megszólítani, mozgósítani, mint a távolról érkezőket, emellett nagyobb eséllyel válik visszatérő kuncsafttá. A belföldi utazások arányának növekedése Magyarországon is uralkodó trend lett, és nem csak a válság hatására.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor