Superbrands cikkek


 Ha egy márka nem áll ki jó ügyért, a márkáért sem éri meg kiállni

Ha egy márka nem áll ki jó ügyért, a márkáért sem éri meg kiállni 

2023-ban is nagy számú, közel 100 díjazott márka részvételével rendezték meg Magyarország egyik legfontosabb üzleti díjátadó eseményét, a Superbrands gálát.
Idén is a legkiválóbb márkák közé került a Piac & Profit

Idén is a legkiválóbb márkák közé került a Piac & Profit 

Tizenötödik alkalommal ült össze a független szakemberekből álló bizottság, amely kilencedszer is érdemesnek találta a Piac & Profitot a Superbrands Business védjegyre.
Ötödszörre is a legkiválóbb márkák között a Piac & Profit

Ötödszörre is a legkiválóbb márkák között a Piac & Profit 

Idén tizenegyedik alkalommal ült össze a 21 tagú, független szakemberekből álló bizottság, amely ötödször is érdemesnek találta a Piac & Profitot a Superbrands védjegy viselésére.
Superbrands lett a HAJDU

Superbrands lett a HAJDU 

A HAJDU márkanév 2011 után, 2014-ben is elnyerte a neves szakértők által adományozott, Business Superbrands kitüntető címet. E rangos védjegy hazai, kiemelkedő presztízsét jelenti ennek a díjnak a megítélése, mely elsősorban a B2B, az üzleti szektorban tevékenykedő cégek legkiválóbbjait emeli ki.
2013-ban is „Superbrand” a Piac & Profit!

2013-ban is „Superbrand” a Piac & Profit! 

Idén harmadik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjat a Piac & Profitnak. Az erős és sikeres márkákat elismerő díj elnyerése bizonyítja, hogy a Piac & Profit stabil vezető szereppel bír a gazdasági, üzleti kommunikációs piacon.
Díjazták a legkiválóbb márkákat

Díjazták a legkiválóbb márkákat 

A Superbrands Magyarország idén is díjazta a legjobb fogyasztói márkákat, valamint a legkiválóbb B2B vállalatokat. A Piac&Profit ismét elismerésben részesült.
A legjobb magyar márkákat díjazták

A legjobb magyar márkákat díjazták 

Április 19-én ünnepélyes keretek között a Nemzeti Színházban vehette át elismerését az a közel félszáz magyar márka, amely a független szakértői bizottság hét konkrét szempont alapján történő értékelése szerint 2011-ben a legjobbnak bizonyult. A nagyszabású program záró eseményén résztvevő magyar brandeknek a Hollóházi Porcelán által készített díjakat nyújtották át.
Az Insomnia is Superbrands díjas

Az Insomnia is Superbrands díjas 

Idén negyedik alkalommal osztották ki a Business Superbrands Díjakat. A 3000 indulóból több mint 40 kategóriatársat maga mögé utasítva került ki győztesen a jelentős külföldi jelenléttel büszkélkedő hazai ügynökség, az Insomnia.
Superbrands: elismerés a RAVAK-nak

Superbrands: elismerés a RAVAK-nak 

Hetedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Superbrands díjakat, idén a kitüntettek között volt a RAVAK is.  
Szupermárkák közé lépett a Piac és Profit

Szupermárkák közé lépett a Piac és Profit 

15 éve indult világhódító útjára Nagy-Britanniából a Superbrands, ekkor díjazta először elismert marketingszakemberek csoportja a legkiválóbbnak ítélt márkákat. A magyarországi brandek hét évvel ezelőtt részesülhettek első ízben díjban. A Superbrands Magyarország sikere azóta is töretlen, több márka pedig az indulás óta valamennyi alkalommal megkapta az elismerést. Idén a Piac és Profit is megkapta az elismerést.

Egy kiscég, melynek egymillió magyar béréhez van köze 

Business Superbrand díjat nyert az idén 20 éves NEXON, mely a humánerőforrás-gazdálkodás szakértőjeként nyerte el a minősítést. A vállalat szoftverével több mint egymillió magyar munkavállaló bérét számfejtik.

Magyar elismerést kapott a Volksbank 

A Business Superbrands Program keretében 2009-ben immár második alkalommal ítélték oda a B2B márkák legjobbjainak járó kitüntetéseket. A 14 tagú, független szakemberekből álló bizottság döntésének értelmében a Magyarországi Volksbank Zrt. Business Superbrand minősítést kapott.

Csúcsmárkák, avagy a megbízható cégek listája 

December 4-én, a Hungexpo Budapesti Vásárközpontban tartott Year of the Brands Gálán mutatták be 2008 csúcsmárkáit, valamint az új Superbrands kiadványokat. A Magyarország legnevesebb márkaszakembereiből álló bizottságok idén is több ezer vezető márka közül választották ki a 2008-as év üzleti és fogyasztói szupermárkáit.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Költségkímélés

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon

Durván felpörgött az elektromos autók eladása Magyarországon  

Magyarországon nőtt a második legnagyobb arányban a tisztán elektromos autók értékesítése márciusban.

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Cégblog

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest

Fontos mutatóban van lemaradásban Magyarország a régióhoz képest  

A tíz- és húszéves időtávon kirajzolódó trendek alapján a magyar gazdaság gyengébben áll a többi régiós országhoz képest.

Infokom

Hol tartanak a cégek a digitalizációban?

Hol tartanak a cégek a digitalizációban? 

A Digiméter negyedik alkalommal mérte fel a hazai kis- és középvállalkozások digitalizációjának szintjét.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo