stratégia

baby boomer, cégalapító, cégvezető, családi vállalkozás, folyamatszervezés, generációváltás, nyugdíj, stratégia, társadalmi felelősségvállalás, utódlás

Generációváltás: fiamnak vagy profi menedzsernek adjam át a cégvezetést?

Kriston László

Velünk mi lesz, kérdezik a rangidős, visszavonulás mellett döntő cégvezetők. Hogyan segítheti a háttérből a cégalapító az új vezetőt? Az utód által vezetett stratégiájának megalkotásába már a fiatalokat is be kell vonni. Erről is beszéltek az előadók a Piac & Profit Generációváltás – Finisben című konferenciáján.

Tovább olvasom »
adatbiztonság, gdpr, nyilvántartás, stratégia, személyes adat, törlés

Stratégia nélkül a GDPR-tól se várjunk csodát

piacesprofit.hu

Továbbra is komoly kihívást jelent a GDPR gyakorlati alkalmazása során a vállalkozásoknak a jogalap nélkül tárolt személyes adatok törlése. Alternatív megoldást jelenthet az adatok deperszonalizációja, azonban az üzleti érdekek és a jogszabályi megfelelőség közötti egyensúly érdekében fontos a megfelelő stratégia kialakítása.

Tovább olvasom »
fejlesztés, kkv, lemaradás, munkaerő, stratégia, technológia

Ha nem képes gyorsan reagálni, megeszik a „felforgatók”

piacesprofit.hu

Az új technológiák kínálta lehetőségek kihasználása, a működést támogató infrastruktúra folyamatos fejlesztése és a stratégiai gondolkodás – ez az a három fő terület, amelyekre a Deloitte elemzése szerint kiemelt figyelmet kell fordítaniuk a magántulajdonú vállalkozásoknak ahhoz, hogy az üzleti világ gyors változásainak nyertesei lehessenek.

Tovább olvasom »
e-kereskedelem, eredmény, kudarc, siker, stratégia, webshop

Egyedi ötletekkel lehet lenyomni az óriásokat

piacesprofit.hu

A nemzetközi kereskedelemben rohamosan nő az online értékesítések aránya. Globális szinten az online vásárlók 70%-a vásárolt külföldi webshopokból 2017-ben, míg ugyanez az arány egy évvel korábban csupán 6% volt. A külföldi piacra lépés tehát óriási lehetőséget jelent a hazai vállalatok számára, de sok lehet a buktató is. 

Tovább olvasom »
dekarbonizáció, éghajlatváltozás, emissziókereskedelem, globális felmelegedés, jövő, klímaváltozás, költségstruktúra, környezetbarát, légszennyezés, nagyvállalat, stratégia, üzletpolitika

250 szennyező cégen múlik a világ sorsa

Kriston László

A világ 250 legnagyobb légszennyezőnek számító tőzsdei cégének még mindig csak az egyötöde rendelkezik emissziócsökkentési stratégiával. A Reuters és a Carbon Disclosure Project új, közös elemzése szerint az üzleti tevékenység dekarbonizációja javítja a nyereségességet.

Tovább olvasom »
értékesítés, stratégia, üzleti stratégia

A résben van a kkv-k nagy lehetősége

piacesprofit.hu

Ha egy cégben nincs értékesítési stratégia, akkor a bevétel csak véletlenszerűen csordogálhat be. Ennél már csak egy rosszabb eset létezik, ha van stratégiánk, de rossz. Szakértőnk segítségével bemutatjuk, hogy milyen sales stratégiák léteznek és mi az, amelyet érdmes követnie a kis- és középvállalkozásoknak.

Tovább olvasom »
európai bizottság, felhasználás, műanyag, stratégia, újrahasznosítás

Vége az egyszer használatos műanyagoknak

piacesprofit.hu

Az Európai Bizottság – az EU történetében először – páneurópai stratégiát fogadott el a műanyagokra vonatkozóan, mely szerint az uniós piacon forgalmazott műanyag csomagolóanyagok mindegyike újrahasznosítható lesz. Európában évente 25 millió tonna műanyaghulladék keletkezik, és ennek kevesebb mint 30%-át hasznosítjuk újra.

Tovább olvasom »
diszruptor, innováció, jóslás, jövőkutatás, stratégia, üzleti siker

A jóslás tudománya

Kriston László

Sokáig csak azok a cégek tudtak talpon maradni, amelyek elébe mentek a változásnak. Ma az igazán sikeres cégek maguk is generálják a változást. Az életképes üzletember pedig jövőt latolgató jós és gyakorlati ember egyszerre.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor