stratégia

e-kereskedelem, eredmény, kudarc, siker, stratégia, webshop

Egyedi ötletekkel lehet lenyomni az óriásokat

piacesprofit.hu

A nemzetközi kereskedelemben rohamosan nő az online értékesítések aránya. Globális szinten az online vásárlók 70%-a vásárolt külföldi webshopokból 2017-ben, míg ugyanez az arány egy évvel korábban csupán 6% volt. A külföldi piacra lépés tehát óriási lehetőséget jelent a hazai vállalatok számára, de sok lehet a buktató is. 

Tovább olvasom »
dekarbonizáció, éghajlatváltozás, emissziókereskedelem, globális felmelegedés, jövő, klímaváltozás, költségstruktúra, környezetbarát, légszennyezés, nagyvállalat, stratégia, üzletpolitika

250 szennyező cégen múlik a világ sorsa

Kriston László

A világ 250 legnagyobb légszennyezőnek számító tőzsdei cégének még mindig csak az egyötöde rendelkezik emissziócsökkentési stratégiával. A Reuters és a Carbon Disclosure Project új, közös elemzése szerint az üzleti tevékenység dekarbonizációja javítja a nyereségességet.

Tovább olvasom »
értékesítés, stratégia, üzleti stratégia

A résben van a kkv-k nagy lehetősége

piacesprofit.hu

Ha egy cégben nincs értékesítési stratégia, akkor a bevétel csak véletlenszerűen csordogálhat be. Ennél már csak egy rosszabb eset létezik, ha van stratégiánk, de rossz. Szakértőnk segítségével bemutatjuk, hogy milyen sales stratégiák léteznek és mi az, amelyet érdmes követnie a kis- és középvállalkozásoknak.

Tovább olvasom »
európai bizottság, felhasználás, műanyag, stratégia, újrahasznosítás

Vége az egyszer használatos műanyagoknak

piacesprofit.hu

Az Európai Bizottság – az EU történetében először – páneurópai stratégiát fogadott el a műanyagokra vonatkozóan, mely szerint az uniós piacon forgalmazott műanyag csomagolóanyagok mindegyike újrahasznosítható lesz. Európában évente 25 millió tonna műanyaghulladék keletkezik, és ennek kevesebb mint 30%-át hasznosítjuk újra.

Tovább olvasom »
diszruptor, innováció, jóslás, jövőkutatás, stratégia, üzleti siker

A jóslás tudománya

Kriston László

Sokáig csak azok a cégek tudtak talpon maradni, amelyek elébe mentek a változásnak. Ma az igazán sikeres cégek maguk is generálják a változást. Az életképes üzletember pedig jövőt latolgató jós és gyakorlati ember egyszerre.

Tovább olvasom »
cél, célkitűzés, folyamatmenedzsment, kkv stratégia, menedzsment, stratégia, tervezés, tudatos tervezés, üzleti stratégia

Gyógyír káoszmegelőzésre

piacesprofit.hu

Még mindig nagyon sok vállalkozás nem készít stratégiai tervet. Álmaik vannak, de terveik hosszabb – 3-5 éves – távra nincsenek, nem hogy konkrét akcióik, a mindennapi feladatok szintjére lebontott elképzeléseikkel. Olyan utat kell építeni, amely az ötleteiktől a megvalósult céljaikig vezeti végig a vállalkozást. Szakértőnk segít!

Tovább olvasom »
irodabérlés, irodapiac, stratégia

Nemcsak a rossz, a jó időkre is készülni kell

piacesprofit.hu

A válság idején a tervezés és optimalizálás kérdése nagyon felértékelődött, de a jó időszakokra is ugyanúgy érdemes előre tervezni: ha egy bérlő az adott irodaházban nem készül fel arra, hogyan tud majd bővülni, akkor lehet, hogy egy másik épületben tud csak új irodát nyitni. Ez pedig elaprózódáshoz, szervezeti és működési problémákhoz is vezethet. Nemcsak a rossz, hanem a jó időkre is fel kell tehát készülni – hívja fel a figyelmet Pál Tamás, az ESTON iroda-bérbeadási divíziójának vezetője.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor