storytelling

brand, brandépítés, marketing, storytelling, tartalommarketing

Sztori: a szükséges plusz

Kriston László

Mi kell ahhoz, hogy egy termék elterjedjen, egy szolgáltatás jelenséggé váljon? Az, hogy megoldja a fogyasztó problémáját, amivel hálát, sőt kultikus rajongást vált ki. A minőség önmagában kevés, a terméknek egy sztoriba kell illeszkednie, és a cégeknek ezt kell kommunikálniuk. Az üzleti siker kulcsa napjainkban a történetmesélés.

Tovább olvasom »
első benyomás, kapcsolatépítés, megbízhatóság, networking, siker, storytelling, üzleti reggeli

Kapcsolatépítés egyszerűen és elegánsan

piacesprofit.hu

Ősszel pezseg az üzleti élet. Konferenciák, üzleti reggelik és üzleti kézfogók, társasági események mind-mind remek lehetőséget adnak arra, hogy új ismeretségeket kössünk, új üzleti partnerekre tegyünk szert, és így friss lendületet kapjon a vállalkozásunk.

Tovább olvasom »
előadás, profi prezentáció, storytelling

Így meséljünk, hogy emlékezzenek ránk

Sebők Orsolya

Mesélj magadról! – hangzik el az életünk során számtalan helyzetben. És ilyenkor legtöbbünk a születési dátumtól indulva, a szüleink foglalkozásán keresztül a végzettségünkig szépen felépítve, logikus kronológiában „adatol”. A rossz hír, hogy rájuk végül sokkal kevesebben emlékeznek, mint azokra, akik történetet mesélnek. Méghozzá jól.

Tovább olvasom »
előadás, énmárka, prezentáció, profi prezentáció, storytelling

A sikerhez sztori kell

Timár Gigi

Sajnos a társadalmunk arra kondicionál, hogy a történetnek – a fecsegésnek – a magánéletben, egy kávé mellett van a helye, nem az üzleti előadásokban. Pedig nagyon fontos lenne, hogy többet meséljünk történeteket, mert ez az, ami megjegyezhetővé tehet minket – mondja Győrffy Kinga kommunikációs tanácsadó.

Tovább olvasom »
értékesítési technika, hatékony kommunikáció, kommunikáció, storytelling

Így kell lekötni a hallgatóságot egy előadásban!

Timár Gigi

A történetek erejét az üzleti életben is remekül kihasználhatjuk. A storytelling, vagyis a történetmesélés módszertana számos helyzetben nagyon hatékony lehet, akár értékesítésről, akár bizalom kiépítéséről van szó. Mutatunk néhány konkrét technikát, ami segíthet felépíteni egy jó történetet.

Tovább olvasom »
énmárka, hatékony kommunikáció, márkaépítés, storytelling

Van egy jó sztorija? Megéri!

Timár Gigi

A filmek, a könyvek, a mesék vitathatatlanul hatalmas hatással vannak ránk. Miért ne használnánk ki a történetek erejét a mindennapi életünkben is? A történetek segítenek építeni személyes- és cégmárkánkat, megoldani a vezetési kihívásokat és kapcsolatokat teremteni.

Tovább olvasom »