Spotify

hirdetés, online reklám, piackutatás, reklám, Spotify, tévé, youtube

Online vagy offline hirdessünk?

piacesprofit.hu

Adódik a kérdés, vajon online vagy offline marketing eszközöket használjunk? Vajon milyen jellegű célcsoportok mentén kell ezen döntést meghozni? Vajon mi szolgálja a hatékonyságot? A Marketing Döntések blog erre kérdésekre kereste a választ.

Tovább olvasom »
részvénypiac, Spotify

Reflektorfényben a Spotify

piacesprofit.hu

Miért teljesítenek felül a szavazati joggal nem rendelkező részvények? Az MSCI kutatása szerint a jó eredmények elsősorban a kibocsátó cégek sajátosságaiból erednek. A befektetőknek dönteniük kell, hogy vajon elkerüljék vagy bevegyék a portfóliójukba ezeket a részvényeket.

Tovább olvasom »
apple, Spotify, streaming, zene

Küszködik az Apple az online zenehallgatás piacán

Zubor Zalán

A streaming zeneszolgáltatási piacon a Spotify legközelebbi versenytársa, az Apple Music csupán feleakkora méretű – derült ki a svéd vállalat beszámolójából. Az első részvénykibocsátásra készülődvén egyértelművé váltak a számok: a szegmens nagyjából 42 százalékát tudhatja magának a Spotify. Ez 71 millió előfizetőt és 159 millió olyan felhasználót jelent, aki legalább havonta egyszer igénybe veszi a szolgáltatást.

Tovább olvasom »