social media

közösségi oldalak, online marketing, social media

Tényleg Facebook-függő a magyar

PP/MTI

A magyar fiatalok 30 százaléka közösségimédia-függő, naponta átlagosan 1,8 órát töltenek ezeken az internetes felületeken – derül ki a Vodafone Magyarország és az NRC közös kutatásából, amely a közösségi média és online tartalomfogyasztási szokásokat vizsgálta a fiatalabb, Y és Z generáció, a 16-37 évesek körében.

Tovább olvasom »
chatbot, facebook, konferencia, messenger, platform, social media, VIBER

Legtitkosabb vágyainkat is megtudja a chatbot

Nagy Mariann

A social media térhódításával egyetlen kattintással nyomot hagyunk, azonnal beazonosíthatók vagyunk és a gép lassan előbb tudja, mire vágyunk, mint mi magunk. A Piac és Profit szakmai konferenciáján a Netlight Consulting Kft. ügyvezetője részletesen bemutatta, mit tud és mire használható a Messenger és a chatbot a céges világban. Bártfai Balázs arra hívta fel a figyelmet, hogy ezek immár önálló üzleti felületként alkalmasak az ügyfélélmény emelésére.

Tovább olvasom »
céges facebook megjelenés, facebook, karrieroldal, közösségi média, social media

Fenntartható üzleti sikerek a közösségi médiában

piacesprofit.hu

Akár terméket szeretne eljuttatni leendő vevőjéhez egy üzleti vállalkozás, akár a megfelelő munkatársakat szeretné megtalálni és elkötelezni, a social felületek ma már számos stratégiai terv epicentrumában szerepelnek, nem véletlenül. A tartós siker azonban – ahogy a gazdasági élet számos más területén – itt sem alacsonyan csüngő egynyári gyümölcs.

Tovább olvasom »
facebook, fiatal, közösségi média, snapchat, social media, tinédzser, twitter

Na de hol vannak a fiatalok?

piacesprofit.hu

Tele volt minden portál megint egy kutatással, ami arról szól, hogy a Facebook bajban van, mert elveszti a tinédzsereket. Az eMarketeer mutatta ki, hogy a 18–24 évesek között már most is többen használják Amerikában a Snapchatet, mint a Facebookot, és a tendenciák alapján ez a következő években csak erősödni fog. A Közösségi kalandozások cikkében többek között erről lesz szó, de aki figyel, a teljes piacról is pontosabb képet kap. 

Tovább olvasom »
blogolás, digitális tartalom, facebook, közösségi média, marketing, megosztás, poszt, social media, tartalomgyártás, twitter

Az elmúlt év negyvenezer legsikeresebb social-média tartalma

piacesprofit.hu

A LinkedIn készített egy közösségi média marketing tartalom-kutatást, amelyben megvizsgálta az elmúlt év 40.000 legsikeresebb tartalmának sajátosságait. Wow! Mikor megláttam, hogy az eredményeket közzétették, remegő ujjaim megcsúsztak néhányszor a billentyűzeten, mialatt átnavigáltam magam az e-mailből a cikkre — és most csak picit túloztam.

Tovább olvasom »
facebook, interjú, iwiw, közösségi média, lévai richárd, social media

Az olyan cégek, mint a Facebook, az emberek idejére vágynak

Szeicz András

Online marketinges, social media szakértő. Már az iwiw-korszak alatt érdekelték a közösségi médiában rejlő marketinglehetőségek. Tanácsokat nemcsak a cégén keresztül ad, de blogolni is régóta szeret a témában. Annyira, hogy a Közösségi kalandozások néven futó oldal egyre ismertebbé tette a nevét, ma pedig már a téma legelismertebb hazai szakértői között tartják számon. Lévai Richárddal beszélgettem a lámpalázról és a Facebook jövőjéről.

Tovább olvasom »
arany jános, crm, offline értékesítés, omnichannel, omnichannel értékesítés, online értékesítés, sap, social media, webshop

A jó ügyfélélményért ki kell lépni a komfortzónából

Szeicz András

Az omnichannel értékesítés ma már nem csak egy követhető módszer, de a sikerhez vezető út egyik kihagyhatatlan lépcsőfoka. Az új ügyféligények elmossák a határokat a hagyományos és online értékesítés között, így hiába volt valaki eddig sikeres az e-kereskedelemben, ha nem akar lemaradni, fel kell kötnie a nadrágot a hagyományos üzletmenetek terén is. Arany Jánossal, az SAP Hybris üzletág vezetőjével beszélgettünk a többcsatornás értékesítésről.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor