social media

brandépítés, internet, közösségi média, social listening, social media

Kihallgatják a netet

Szeicz András

Márkánk sikeréhez muszáj ismernünk, kik és hogyan nyilatkoznak róla az interneten. De az egyszerű megfigyelés ma már kevés. A social listening ennél többet jelent, ez a közösségi média csatornáinak monitorozása és a kinyert adatok elemzése a márkánk, versenytársaink, termékünk és az üzleti környezetünk szempontjából.

Tovább olvasom »
adwords, digitális marketing, facebook, hirdetés, instagram, kutatás, ppc marketing, rg stúdió, social media

Már a karácsony is a Facebookon dől el

piacesprofit.hu

Sűrű éve volt a Facebooknak 2017-ben. Megújult a küldetése, közel 150 millió új emberrel bővült a felhasználói kör, és majd 100 millióval azoknak a száma akik naponta használják a közösségi hálózatot. A cég bevétele pedig az egekben szárnyal, az első háromnegyed évben a cég bevétele 50%-kal volt több, magasabb, mint 2016-ban. Az utolsó negyedév pedig még eredményesebb lehet a cégnek, legalábbis ha a hazai kkv-k marketing terveit látjuk. Persze ez valahol kényszer is, hiszen a vállalkozásoknak egyre többet kell költeni ahhoz, hogy eljussanak a célcsoportjukhoz a Facebookon.

Tovább olvasom »
álláshirdetés, facebook, gdpr, hr, hr tippek, közösségi média, lévai richárd, LinkedIn, social media

Ezt a Facebook-funkciót szeretni fogják a HR-esek

piacesprofit.hu

Megjelent Magyarországon is az állásajánlatok funkció a Facebook-oldalakon és egy külön központi felületen is. Ez tulajdonképpen ugyanannak a rendszernek a két fele: a Facebook-oldalakon létre lehet hozni egy speciális, Álláshirdetés bejegyzést, ami nemcsak a rajongók hírfolyamában fog megjelenni, hanem az “Álláslehetőségek a Facebookon” felületen is.

Tovább olvasom »
140, 280, bejegyzés, karakterlimit, poszt, social media, twitter

A Twitter átáll a 280 karakterre

piacesprofit.hu

A Twitter szeptemberben indította el azt a tesztelési folyamatot, melyben egyes felhasználók számára megnövelte 140-es karakterkorlátot. Tette ezt azért, hogy a tweetelők még könnyebben kifejezhessék magukat világszerte, továbbra is megtartva a gyorsaságot és tömörséget, vagyis azokat a tulajdonságokat, amitől a Twitter, Twitter. Az összes adat elemzése után a Twitter úgy döntött, hogy a karakter korlátot hivatalosan is felemeli 280 karakterre és kiterjeszti az összes olyan nyelvre, ahol erre szükség lehet.

Tovább olvasom »
média, nyomtatott sajtó, online kommunikáció, reklám, social media, weCAN ranking

Nálunk a legnépszerűbb a Facebook

piacesprofit.hu

Bár egy helyet rontott, de a teljes média- és reklámköltés 14%-os növekedése és a hazai online szegmens töretlen bővülése idén is dobogós helyre repítette Magyarországot a közép-kelet-európai országok reklámpiaci rangsorában. A ma megjelent CANnual Report 2017. kiadványból – amit a térség legnagyobb független kommunikációs ügynökséghálózata, a weCAN szakemberei állítottak össze – kiderül továbbá, hogy a legfejlettebb országok piacaihoz hasonlóan, Magyarországon is tovább nő a közösségi média, valamint a nem hagyományos reklámmegoldások, köztük a tartalommarketing jelentősége.

Tovább olvasom »
crm, facebook, internet, közösségi média, online, piac & profit, rajongó, social media, ügyfél, ügyfélélmény

6 titka, hogyan változtassuk az ügyfelet rajongóvá a neten

Kriston László

Az interenetes követők és lájkolók nem ugyanazok. Megkezdődött a szegmentálódás: a legértékesebb felhasználó a márka hardcore rajongója. A cégeknek el kell dönteniük, hogy a sociál médián imázst szeretnének-e építeni vagy konverziót. A Piac & Profit Ügyfélélmény a 21. században című konferenciáján hangzottak el a következő tanácsok.

Tovább olvasom »
chatbot, facebook, közösségi média, messenger, online marketing, ppc, social media

Új hirdetés lehetőség: üzenet a Messengeren

piacesprofit.hu

A Facebook az utóbbi időben inkább csökkentette a hirdetés típusok számát, hiszen sok korábbi hirdetést olvasztott össze. Péládul az eseményeket, a rajongógyűjtést és a bejegyzés aktvitást tette be az aktivitások alá. Közben a platformok és a lehetőségek bővültek, megjelent például több hirdetésen belül a Messenger, mint elhelyezés és Messenger, mint célfelület – írja a Közösségi Kalandozások blog.

Tovább olvasom »
buyer persona, kommunikációs csatornák, közösségi média, marketing, social media, ügyfélszolgálat

Ezért fontos a marketing és az ügyfélszolgálat összehangolása

piacesprofit.hu

Ahogy a fogyasztók jelentős tábora a közösségi médián keresztül kommunikál a vállalatokkal, úgy válnak egyre fontosabbá azok a marketingstratégiák, amelyek figyelembe veszik és kihasználják a marketing és az ügyfélszolgálat közötti kapcsolatot. Egy nemrégiben publikált tanulmány szerint a közösségi médiát használó marketingesek 75 százaléka tekinti az ügyfélszolgálatot a közösségi média elsődleges felhasználási módjának. Amíg azonban a marketingesek többsége elismeri, hogy az ügyfélszolgálat a társadalomban való megjelenés egyik fő funkciója, a válaszadóknak mindössze 26 százaléka említette az ügyfélszolgálati szempontokat a közösségimédia-stratégiák vezető elemeként. Az alábbi 8 ok mutatja, miért fontos a marketing és ügyfélszolgálat szoros összehangolása.

Tovább olvasom »
alkalmazás, app, applikáció, cset, hirdetés, instagram, internet, konferencia, közösségi média, lévai richárd, marketing, média, online, piac & profit, reklám, snapchat, social media, tartalom, x generáció, y generáció, z-generáció

Lévai Richárd: A közösségi médián is pontosan kell célozni

Kriston László

A social media marketing hazai guruja szerint a fókuszálatlan, túl nagy közönségnek szóló kampányok elvesznek a Facebook zsivajában. Minden közönségszegmenst máshogy kell megszólítani. Ráadásul a felhasználók azt is elvárják, hogy ha írnak egy márkának, fél órán belül kapjanak választ. Ha nincs gyors reakció, mennek a konkurenciához.

Tovább olvasom »