sikersztori

befektetés, etikus üzlet, magazin, női vezető, sikersztori

Befektetés: mit remélhetünk?

PP

Vajon miért lehet eredményesebb az a vállalat, amely vezetőségében vannak nők? A Piac & Profit májusi számából kiderül, hogy miért vált hangsúlyos kérdéssé a 21. században a nők gazdasági életben betöltött szerepének erősítése. Szó van még biztonságos befektetésekről, sikersztorikról az esküvőiparban még sok másról.

Tovább olvasom »
hobbi, innovatív kisvállalkozás, sikersztori, vállalkozás ötlet

Hobbiból vállalkozás? Meg lehet csinálni!

Sipa

Fotóriporternek indult, újságíró, majd szociológus lett, hogy végül profi üzletasszonnyá váljon. Mikrovállalkozása és saját márkaneve van. A szakmában a legjobbak közt tartják számon és még mindig nagyon fiatal, ő Wild Judit, aki ékszereit Vadjutka márkanév alatt forgalmazza.

Tovább olvasom »
facebook, franchise, kkv marketing, sikersztori, startup, vállalkozás ötlet

Tibi atya vállalkozik, és a Jóisten tolja a szekerét…

Sipa

Tibi atya, a kitalált, részeges pap csak egy fiktív felhasználóként indult a Facebookon. Mára egy gyorsan fejlődő vállalkozás arca. A Tibi atyás srácok fénysebességgel haladnak előre, vissza is forgatnak pénzt, de már nyereséges a Fröccskocsma és újabbak nyitását tervezik, holott pár kollégiumi viccel kezdődött az egész, olyannal, mint ez: „Mindenkinek hinni kell valamiben. Én azt hiszem, iszom még egyet.”

Tovább olvasom »
cégbemutató, sikeres vállalkozás, sikersztori, ügyfélélmény

Van jövője a borbélyoknak

Timár Gigi

Bár mondhatjuk, hogy 2015 a borbélyok divatjának éve Magyarországon, nem erre a hullámra épít Rezi Ádám, az aBorbély tulajdonosa. Hosszú távra tervez, a mai gyerekekben is a későbbi törzsvendéget látja.

Tovább olvasom »
cégbemutató, fodrász, sikeres vállalkozás, sikersztori, ügyfélélmény

Az élmény mindig megéri

kfarkas

Fodrászatokból Dunát lehet rekeszteni, és egyik üzlet olyan, mint a másik. Nem épp az innovációról és az innovátorokról híres ez a szakma. Csakhogy ez nem igaz. Még itt is lehet egyedit, vevőcsalogatót alkotni némi fantáziával és szenvedéllyel. Aki azt gondolja, hogy ha egy fodrászatot látott, már mindet látta, még nem járt olyan szalonban, amely otthonosságra törekszik, és ahol egy vágás után – ha kedve tartja – akár pár taktust is leüthet a zongorán.

Tovább olvasom »
családi vállalkozás, ekaer, facebook, generációváltás, hozam, közösségi média, magazin, sikersztori

Új generáció: gond lesz?

PP

Megjelent a Piac & Profit áprilisi száma. Az innovatív üzletemberek szórakoztató magazinjában többek között olvashat patinás márkákról és híressé vált családi vállalatokról. A címlapsztoriból kiderül: miért lehet veszélyes a magyar gazdaság számára, hogy a hazai családi vállalatok hullámszerű generációváltás előtt állnak.

Tovább olvasom »
sikersztori, vállalkozás, vállalkozás ötlet

Biznisz boldog tyúkokból

kfarkas

Hogy mitől volt olyan finom a nagyanyó főztje? Többek között a tojástól, amit frissen vettek ki a tyúk alól. De szabadon kapirgáló, boldog tyúkok tojta tojást bizony szinte lehetetlenség beszerezni a nagyvárosokban. Ezen akar változtatni Balogh Ákos és felesége, Balogh-Palásthy Anna, akik tavaly indították útjára vállalkozásukat.

Tovább olvasom »
sikersztori, üzleti ötlet, vállalkozás indítás

Privát séf egy estére – sokan keresik

Timár Gigi

Jó lenne a kedvenc éttermének kiváló színvonalú menüjét otthoni kényelemben elfogyasztani? Sokak szerint igen. Külföldön már tombol a privátséf-láz, Hampuk Zsolt, a Private Chef Service alapítója szerint pedig itthon is van igény az egyestés házi séfekre.

Tovább olvasom »
cégfejlesztés, franchise, sikersztori, üzleti modell

A tökéletes másolatok üzlete

Sebők Orsolya

A franchise láncok tagjai, úgy tűnik – ahogyan a világon mindenhol –, Magyarországon is nagyobb arányban élték túl a válságot, mint a „magányos” kis- és középvállalatok. Sőt, voltak olyanok is, amelyek kihasználva a hálózati működésben rejlő erőt, még növekedni is tudtak.Milyen vállalkozásból lehet sikeres franchise? Egyáltalán nem ágazatfüggő, de az biztos, hogy könnyen másolhatónak kell lennie az eredeti üzletnek.

Tovább olvasom »
franchise, hitelforradalom, magazin, pénzszerzés, sikersztori, transzparencia

Hitelforradalom

PP

Megjelent a Piac & Profit márciusi száma. Az innovatív üzletemberek szórakoztató magazinjában több mint egy tucat franchise rendszergazda és átvevő mondja el tapasztalatait, osztja meg sikerének titkát. Az összeállításból kiderül: miért vészelték át jobban a válság éveit a hálózatban működő vállalkozások.

Tovább olvasom »
etikus cég, etikus üzlet, sikersztori

A végső cél az, hogy elfogyjon az alapanyag

Timár Gigi

Kreatív újrahasznosítással hosszabbítja meg az egyébként veszélyes hulladéknak számító kültéri reklámmolinók élettartamát a Medence Csoport. Abban hisznek, hogy az újrahasznosítás akkor az igazi, ha a professzionális dizájn részeként túllép kommunikációs szerepén.

Tovább olvasom »