sikersztori

cégsztori, interjú, művészet, sikersztori

Az élmény tesz eladhatóvá

piacesprofit.hu

35 éves korukra meg kell alapozniuk egzisztenciájukat a cirkuszművészeknek. Ezt Vági Bence, a Recirquel alapító-művészeti vezetője is tudja, és ennek tudatában menedzseli a mind hazánkban, mind külföldön egyre sikeresebb újcirkusz-társulatot. Az eredetileg táncművészként, majd zenés rendezőként végzett szakember szerint leginkább a varázs, illetve az adja el a produkciókat, hogy a néző az életükkel játszó szuperhősöket lát a színpadon.

Tovább olvasom »
cégsztori, sikersztori, szenvedélybiznisz

Tiszta kutya, menő üzlet

kfarkas

A kutyakozmetikusi szakmához sok szeretet, hatalmas adag türelem és állandóan fejlesztett szaktudás kell. A sikeres saját szalonhoz pedig nem árt az sem, ha a nyitás előtt alaposan felmérjük a piacot.

Tovább olvasom »
sikersztori, szenvedélybiznisz

Kutyaszeretetből üzlet

Timár Gigi

Először hobbi volt, aztán életmód, mostanra pedig üzlet is a “kutyázás” Karádi Róbert, a II. Kerületi Kutyaiskola vezetője számára. Egész nap terepen, kutyák között dolgozik, de azt vallja, elsősorban az emberekkel van dolga.

Tovább olvasom »
sikersztori, szenvedélybiznisz, szolgáltatás

Nyerő ötlet: a divatos kutya

Timár Gigi

Külföldön teljesen természetes, hogy egy elegáns hölgy vagy úr az öltözékéhez és státuszához illő kutyafelszerelést vásárol kedvence számára. Ha Magyarországon egyelőre viszonylag szűk is az a réteg, aki megengedheti magának a prémium minőséget, rájuk érdemes üzletet építeni.

Tovább olvasom »
applikáció, mobilapplikáció, sikersztori

Zarándoklatból üzleti siker

Sipa

Tulajdonképpen bármire építhető sikeres üzlet, ha az ember megfelelően ismeri a célcsoport igényeit. Ezt bizonyítja a Camino app története is. No meg persze azt, hogy némi kitartás és a szaktudást azért nem árt.

Tovább olvasom »
elismerés, magyarbrands, sikersztori

Ötödször tették mérlegre a magyar márkákat

piacesprofit.hu

2014-ben ötödször tették mérlegre a magyar márkákat a Superbrands bírálói. Objektív cégadatok és a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése, valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás alapján került felállításra a MagyarBrands hazai márkák toplistája.

Tovább olvasom »
elismerés, innováció, sikersztori

Zöldház vitte haza a tízmilliót

piacesprofit.hu

Zöld technológiai újítással, szokatlan street food megoldással és gyógyszerészeti kutatás-fejlesztéssel foglalkozó kisvállalkozások kaptak elismerést a UPC Business Nagydíj díjkiosztó gáláján. A hazai kkv szektor számára kiírt versenyre várakozáson felüli számban érkeztek izgalmas és innovatív pályázatok, ezekből választotta ki a legjobbakat a szakmai zsűri.

Tovább olvasom »