sikersztori

cégsztori, interjú, művészet, sikersztori

Az élmény tesz eladhatóvá

piacesprofit.hu

35 éves korukra meg kell alapozniuk egzisztenciájukat a cirkuszművészeknek. Ezt Vági Bence, a Recirquel alapító-művészeti vezetője is tudja, és ennek tudatában menedzseli a mind hazánkban, mind külföldön egyre sikeresebb újcirkusz-társulatot. Az eredetileg táncművészként, majd zenés rendezőként végzett szakember szerint leginkább a varázs, illetve az adja el a produkciókat, hogy a néző az életükkel játszó szuperhősöket lát a színpadon.

Tovább olvasom »
cégsztori, sikersztori, szenvedélybiznisz

Tiszta kutya, menő üzlet

kfarkas

A kutyakozmetikusi szakmához sok szeretet, hatalmas adag türelem és állandóan fejlesztett szaktudás kell. A sikeres saját szalonhoz pedig nem árt az sem, ha a nyitás előtt alaposan felmérjük a piacot.

Tovább olvasom »
sikersztori, szenvedélybiznisz

Kutyaszeretetből üzlet

Timár Gigi

Először hobbi volt, aztán életmód, mostanra pedig üzlet is a “kutyázás” Karádi Róbert, a II. Kerületi Kutyaiskola vezetője számára. Egész nap terepen, kutyák között dolgozik, de azt vallja, elsősorban az emberekkel van dolga.

Tovább olvasom »
cégsztori, kisvállalkozás, sikersztori, szakma

Trendi szakma helyett a kétkezi munkát válaszotta – és bejött neki

Sipa

Kulcsár Bence vasverő, avagy kovács. Alig 30 éves, és hisz abban, hogy ez az ősi foglalkozás korszerűbb és előremutatóbb, mint ötezredik grafikusnak lenni. Budapest belvárosában vezeti saját műhelyét, történelmi motívumokat és modern dizájnt is készít. Bár nem könnyen, de azért meg tud élni, és megteremti a saját jövőjét.

Tovább olvasom »
sikersztori, szenvedélybiznisz, szolgáltatás

Nyerő ötlet: a divatos kutya

Timár Gigi

Külföldön teljesen természetes, hogy egy elegáns hölgy vagy úr az öltözékéhez és státuszához illő kutyafelszerelést vásárol kedvence számára. Ha Magyarországon egyelőre viszonylag szűk is az a réteg, aki megengedheti magának a prémium minőséget, rájuk érdemes üzletet építeni.

Tovább olvasom »
applikáció, mobilapplikáció, sikersztori

Zarándoklatból üzleti siker

Sipa

Tulajdonképpen bármire építhető sikeres üzlet, ha az ember megfelelően ismeri a célcsoport igényeit. Ezt bizonyítja a Camino app története is. No meg persze azt, hogy némi kitartás és a szaktudást azért nem árt.

Tovább olvasom »
elismerés, magyarbrands, sikersztori

Ötödször tették mérlegre a magyar márkákat

piacesprofit.hu

2014-ben ötödször tették mérlegre a magyar márkákat a Superbrands bírálói. Objektív cégadatok és a független szakemberekből álló MagyarBrands Bizottság szubjektív döntése, valamint a GfK Hungária Piackutató Intézet által végzett országos fogyasztói kutatás alapján került felállításra a MagyarBrands hazai márkák toplistája.

Tovább olvasom »
elismerés, innováció, sikersztori

Zöldház vitte haza a tízmilliót

piacesprofit.hu

Zöld technológiai újítással, szokatlan street food megoldással és gyógyszerészeti kutatás-fejlesztéssel foglalkozó kisvállalkozások kaptak elismerést a UPC Business Nagydíj díjkiosztó gáláján. A hazai kkv szektor számára kiírt versenyre várakozáson felüli számban érkeztek izgalmas és innovatív pályázatok, ezekből választotta ki a legjobbakat a szakmai zsűri.

Tovább olvasom »