reputáció

beszéd, Bocsánatkérés, borbély lászló, brandépítés, cég, cégvezető, hírnév, jeff bezos, jóhír, karizma, KFC, márka, mosoly, personal branding, pletyka, reputáció, reputációmenedzsment, selfie, serényi jános, stressz, személyes márkaépítés, szereplés, sztár, Tóth Tamás, válság, y generáció, z-generáció

Sikeresebb a cég, ha sztár a cégvezető

Kriston László

Celeb-központú társadalomban élünk. A fogyasztók egyre inkább mogulok, cégvezetők, feltalálók alakjaihoz társítják az egyes márkákat és termékeket. Csak azok a vállalkozások nőhetik ki magukat igazán és tehetnek szert tartósan sikerre, amelyeknél a cégvezető is nagy kaliberű. Olyasvalaki, aki képes véleményvezérré, illetve a maga szakterületén sztárrá válni. Erről is beszéltek a Piac & Profit Brandépítés – 2018 konferenciáján.

Tovább olvasom »
brand, Doszpod Dénes, kockázatkezelés, reputáció, reputációmenedzsment

Reputáció: a kockázat kockázata

piacesprofit.hu

Nincs cégvezető, aki ne tartaná fontosnak a hírnevének, vagy brandjének védelmét, ugyanakkor mégis csak nagyon kevesen kezelik tudatosan a reputációjukat érintő kockázatokat – figyelmeztet Doszpod Dénes kockázatkezelési és vállalatirányítási szakértőnk.

Tovább olvasom »
marketing, online marketing, reputáció, reputációmenedzsment

Reputáció: te milyen nyomokat hagysz a neten?

piacesprofit.hu

Online reputációdnak, vagyis hírnevednek része minden olyan információ, ami megtalálható rólad és a márkádról a digitális térben. Ezek a digitális lábnyomok pedig kihatnak az online megítélésedre. Még akkor is, ha erről te nem is tudsz, vagy nem is te kontrollálod az információkat.

Tovább olvasom »
emissziócsökkentés, karbon, kibocsátás, klímaváltozás, környezeti terhelés, környezetszennyezés, l'oreal, légszennyezés, ökológiai lábnyom, rangsor, renomé, reputáció, szén-dioxid, toplista, unilever, üvegházgáz, víz, vízhasználat, vízlábnyom, zöld vállalat, zöldülés

Ki zöldül a legjobban?

Kriston László

Az élmezőnyben található a Unilever, a L’Oréal, a Danone, a Ford. Légszennyezés, vízhasználat és erdővédelem tekintetében osztályozták a nagyokat. A víz- és energiatakarékosság költségcsökkentő, a zöldülés pedig renomé-erősítő eszköz. Aki nem zöldül, az lemarad és a lúzerek közé kerül, vélik elemzők.

Tovább olvasom »
biztosítás, celeb, celebek, reputáció, reputációbiztosítás

Új termék: reputációbiztosítás

Kriston László

Celebkultúrában élünk, olyannyira, hogy az üzleti élet szereplői is a nyilvánosság szeme előtt vannak. A közösségi média által vezetett hírarénában a reputációvesztés rizikója óriási. A nagyfokú láthatóság miatt ma több a lehetőség a hibázásra, mint korábban bármikor. Így keresettek lettek a reputációvesztésre köthető biztosítások.

Tovább olvasom »
csr, greenwashing, környezetbarát, környezetbarát üzlet, környezetterhelés, ökobarát, pr, project red, reputáció, társadalmi felelősségvállalás

Markánsan ítélkeznek a dolgozók a hazug cégek felett

KlimaBlogger

Immár harminc éve, hogy a 80-as évek közepén megszületett a greenwashing kifejezés. A magyarul zöldre mosásnak fordítható kifejezés azt jelenti, hogy a cégek valamilyen látványos, környzetvédő programmal terelik el a figyelmet az alapjában véve mégis masszívan környezetszennyező tevékenységükről.

Tovább olvasom »