reklám

büntetés, felmérés, influencer, követés, reklám, véleményvezér

Mi akarsz lenni? Influencer!

piacesprofit.hu

A megkérdezett tizenévesek 12%-a figyeli a SnapChat-en a kedvelt véleményvezérét, míg a blogokon és a Twitch-en csak 7%. A Facebook is csökkenő arányban van jelen (19%) a tinédzserek életében, már a TikTok is jócskán megelőzi.

Tovább olvasom »
Földi Miklós Dániel, marketing, neuromarketing, reklám, reklámpszichológia

Ha bonyolult, akkor jobban is emlékszünk rá?

piacesprofit.hu

Régi kérdés, hogy milyen betűtípust használjunk, ha azt szeretnénk, hogy megjegyezzék az üzenetünket. A legtöbben azt gondolják, hogy a legjobb a legegyszerűbb, de mint kiderült, ez nem mindig igaz. A könnyen olvasható betűtípusok cselekvésre késztetnek, a nehezebben olvashatók viszont nagyobb figyelmet kapnak, és jobban megjegyezzük őket – hívta fel a figyelmet szakértőnk.

Tovább olvasom »
Földi Miklós Dániel, influencer, marketing, neuromarketing, reklám, reklámpszichológia

Az influencerek archetípusai

piacesprofit.hu

Az influencerek azaz befolyásolók, vagy véleményvezérek, egyre növekvő szerepet játszanak a marketingben. Ennek egy erős mutatója, hogy már influencer marketingről is beszélünk, sőt kifejezett ügynökségek működnek már itthon és külföldön is, az influencerekkel való “ kereskedelem” működtetésére. Vajon mitől olyan fontosak az influencerek, miért tudnak ennyire befolyásolni? A válasz a közösség média terjedésében és szociálpszichológia okokban és a négy archetípusban keresendő.

Tovább olvasom »
állat, állatvédelem, betilt, élelmiszer, elpusztul, erdőirtás, erdőpusztítás, greenpeace, kihal, környezetvédelem, majom, növényi olaj, orángután, őserdő, pálmaolaj, reklám

Orángutánokat ölnek meg a csokidért

Kriston László

A Greenpeace 2010-ben a KitKatot orangutánujjal helyettesítette egy provokatív reklámjában, tudatosítva a fogyasztókban, hogy nassolásunk állatpusztítással jár. Az élelmiszerekben felhasznált pálmaolaj létrehozásához őserdőket égetnek fel, hogy helyet nyerjenek a hatalmas ültetvényeknek.

Tovább olvasom »
digitális, hirdetés, kelet-európai régió, online, reklám, tévé

Reklámban Magyarország jól teljesít

piacesprofit.hu

A közép- és kelet-európai reklámpiac rohamléptekkel nőtt az elmúlt évben is, értéke elérte a nettó 13 milliárd eurót. Bár a televízió maradt a legjelentősebb hirdetési felület a térség legtöbb országában, az online platformok szinte mindenütt egyre jobban felzárkóztak mögötte.

Tovább olvasom »

Segítünk kiszámolni

EKÁER kalkulátor

kalkulátor

Céges bankszámla

kalkulátor

Pályázatkereső

kalkulátor