pszichológia

marketing, pszichológia, reklámpszichológia

Akarom és kellene

piacesprofit.hu

Mindennyiunkban két hang van: az akarom és a kellene. Az akarom azonnal akar vásárolni, a kellene számára a hosszút távú előnyök a fontosak. A vállalkozásoknak fontos tudniuk, hogy termékük vagy szolgáltatásuk melyik kategóriába tartozik.

Tovább olvasom »
energia, figyelem, fókusz, halasztás, input, késés, lendület, lista, multitasking, munka, munkahely, munkatempó, munkavállaló, pszichológia, teherbírás, tennivaló

Felgyorsíthatja munkavégzésed a 2 perces szabály

piacesprofit.hu

Nem szabad elaprózni magunkat. A számítógépünkön kinyitott-becsukott ablakok között ingázik fókuszunk, a hosszabb koncentrálást igénylő, nagyobb feladatokra egyre kevésbé van mentális energiánk. Csakhogy az apróbb feladatok halasztgatása, tologatása sem jó. Hogyan döntsük el, mibe vágjunk bele? Ebben lehet iránymutató a “2 perc szabály”

Tovább olvasom »
Bíró Nóra, kommunikáció, pszichológia, tárgyalás, tárgyalástechnika, testbeszéd

Honnan tudjuk, hogy a tárgyalópartnerünk hazudik?

piacesprofit.hu

Az emberek közötti személyes kommunikáció a legelterjedtebb kutatás szerint csak 7 százalékban áll a szavakból: az átadott információ 55 százalékát a testbeszédből, 38 százalékát a hanglejtésből, hanghasználatból olvashatjuk ki. Nincs ez másként az üzleti tárgyalásoknál sem, mondta a Piac&Profitnak Bíró Nóra testbeszéd-specialista, akinek „Hogyan olvasd tárgyalópartnered testbeszédét” című kurzusa már elérhető a P&P Online Akadémián.

Tovább olvasom »
agy, állás, állásinterjú, arc, benyomás, boldog, egzisztencia, előítélet, gazdag, impresszió, jövedelem, kereset, kísérlet, kutatás, neuron, pszichológia, siker, szegény, társadalmi osztály, tudomány, vagyon, vizsgálat

Arcunk elárulja, gazdagok vagyunk-e

Kriston László

Tapasztalataink formálják arcunkat. Már a kamaszkor végére olyan változások mennek végbe az ember “arcberendezésében”, amik az átélt élményei számlájára írhatók. Ez a benyomás fontos szerepet játszik az állásinterjúnál: a gazdagabbnak vélt embert veszik fel inkább a HR-esek.

Tovább olvasom »
2008, adósság, behaviorista közgazdaságtan, elbizakodottság, fogyasztás, fogyasztó, foygasztói szokások, gazdasági válság, hitel, hitelkártya, neuromarketing, pszichológia, tévhit, tévképzet, vásárló, viselkedés

Ezért vásárolunk eszetlenül

Kriston László

Többre becsüljük a vagyonunkat, mint amekkora. Gazdagabbnak érezzük magunkat, mint amennyire el vagyunk eresztve anyagilag. És megveszünk mindent hitelre, nem gondolva a holnapra, a törlesztési kötelezettségekre. Az emberek kétharmada így működik. Vagy Te a maradék egyharmadba tartozol? Így tudhatod meg.

Tovább olvasom »
alkalamzás, app, applikáció, automatizált, e-kereskedelem, fogyasztó, forgalom, geolokációs marketing, hirdetés, internet, marketing, online, pszichológia, qr kód, reklám, vásárló, webáruház, webshop

Ezért követ téged a hirdetés

Kriston László

Hogyan működik a fogyasztó agya? Hogyan lehet vásárlásra ösztönözni? Milyen szokások figyelhetők meg a vásárlók körében? A téma szakértői a legfrissebb trendeket ismertették a Piac & Profit Webáruházi trendek – 2018 című konferenciáján.

Tovább olvasom »