promóció

it-biztonság, promóció

A CIB Bank: a legbátrabb innovátor

piacesprofit.hu

Azt mondják, innovatívnak lenni egy konzervatív közegben kétszeres bátorság. A CIB Bank mégis úttörőszerepet vállalt: a bankszektorban az elsők között tér át a Windows 10 operációs rendszerre. A bankszektor az az iparág, ahol a biztonság és a megbízható működés fontossága óvatossá tesz az innovatív megoldásokkal szemben.

Tovább olvasom »
promóció, sportkártya

Év végi lendület mindenkinek

PP

A tél beköszöntével egyre gyakoribbak a megbetegedések, melyek megelőzése nemcsak az egyén, hanem egy-egy vállalat számára is fontos: a sikeres prevenció csökkenti a kieső munkaórák számát, fokozza a termelékenységet és ezért értékelhetően növekszik a cég nyeresége.

Tovább olvasom »
konferencia, promóció

Lássuk a jövő év marketing trendjeit!

piacesprofit.hu

2014 és 2015 után, januárban, harmadik alkalommal is megrendezik a Magyar Marketing Fesztivál elnevezésű szakmai konferenciát, amit kifejezetten a kis- és középvállalkozók tulajdonosainak, döntéshozóinak, és marketing iránt érdeklődőknek szerveznek január 28-án Budapesten, a Lurdy Konferencia Központban.

Tovább olvasom »
innováció, it a cégben, promóció

Az automatikus emberszámlálás előnyei

piacesprofit.hu

Az emberszámlálás különböző technológiái a tömegközlekedésben, vendéglátóiparban és a plázákban is egyre fontosabb szerepet töltenek be. Közel sem mindegy azonban, melyik megoldást választja az üzemeltető: a pontatlan számlálás nem csak a hatékony infrastruktúra kiépítését nehezíti a tömegközlekedésben, a plazákban pedig megtévesztheti a bérlőket, de vendéglátóhelyek esetében komoly következményekkel járhat egy esetleges ellenőrzés után.

Tovább olvasom »
promóció

A pálya dőlésszöge

PP

A focirajongók jól ismerik ezt a kifejezést: „Lejt a pálya”. Akkor mondják ezt, ha az egyik csapatnak minden sikerül, sőt, még a bíró is nekik fúj. Vajon létezik ez az üzleti életben is? Lehetséges, hogy nekünk, a mi vállalkozásunknak lejtsen a pálya? Kasziba Leventét, az UniCredit Bank kisvállalati szegmensének vezetőjét kérdeztem.

Tovább olvasom »
csr, felelős vállalat, promóció

Egészségmegőrző adomány a Béres Alapítványtól

piacesprofit.hu

Tízmillió forintot meghaladó értékű Béres Cseppet adományozott a Magyar Máltai Szeretetszolgálatnak a Béres Alapítvány. A rászoruló emberek egészségének megőrzését segítő ajándékot Béres Klára, a Béres Alapítvány elnöke adta át Morva Emíliának, a Szeretetszolgálat közép-magyarországi régióvezetőjének.

Tovább olvasom »
finanszírozás, promóció, uniós források, uniós pályázatok

Jó tanácsok a beruházási források kiválasztásához

piacesprofit.hu

A most kezdődő új uniós pályázati időszakban alapvetően megváltozik a pályáztatási logika. Az eddigi információk alapján tudható, hogy mostantól a konkrét fejlesztési ötletekhez igényelhetők a támogatások, nem várhatók a korábban jellemző, általános pályázati kiírások. A pályázók elemi érdeke, hogy pontosan feltérképezzék, milyen beruházásra van szükségük és miért. Sőt, már a pályázati terv elkészítésekor érdemes a hagyományos finanszírozási formák ajánlatait is számba venni – arra az esetre, ha az egyes részfejlesztésekhez nem köthető pályázati forrás.

Tovább olvasom »
céghír, hajdú, promóció

Jövőorientált jelen a HAJDU-nál

piacesprofit.hu

Folyamatos fejlesztésnek és dinamikus piacépítésnek köszönhetően a HAJDU Cégcsoport impozáns féléves eredményt ért el. A hazai bojlergyártásban piacvezető HAJDU Hajdúsági Ipari Zrt. megújuló energiát hasznosító, saját fejlesztésű termékeinek értékesítési volumene növekedett erőteljesen.

Tovább olvasom »
eredmény, erste, promóció

Kimagasló eredmény az Erste Alapkezelőnél

piacesprofit.hu

Kiemelkedően sikeres évet zárt az Erste Alapkezelő 2013-ban: a nyilvános befektetési alapok piacán 2,2 százalékponttal 16,8 százalékra növelte részesedését, ezzel a második legnagyobb piaci szereplővé lépett elő. A társaság által kezelt vagyon 301,7 milliárd forinttal növekedve elérte a 855,8 milliárd forintot, ebből a nyilvános befektetési alapok állománya 751,5 milliárd forintot tett ki. Az Erste Alapkezelő sikeresen használta ki az alacsony kamatkörnyezet hatására a befektetési alapok iránt kialakult élénk befektetői érdeklődést.

Tovább olvasom »