promóció

megújuló energia, promóció, szennyvíz

Szennyvízből háztartási energia

PP

A Fővárosi Csatornázási Művek már nemcsak saját felhasználásra termel szennyvíziszapból megújuló energiát, hanem időnként többlet elektromos energiát is képes előállítani, amit kitáplálnak az országos hálózatba.

Tovább olvasom »
hotel, promóció

Újragondolt üzleti rendezvények – garantált siker!

PP

Aki nem akar lukra futni, annak érdemes szakértő kezekre bíznia üzleti rendezvényeit. A minősített magyarországi konferencia helyszínek, profi szakemberekkel nagyon hamar elkelnek. Az alábbi 3 minősített és díjnyertes szálloda viszont bővítette szolgáltatásait és csapatát, hogy az utolsó pillanatban beesett konferenciák szervezését se kelljen stresszesen megélnie senkinek.

Tovább olvasom »
promóció

Szemünk elé táruló jövő

PP

A HOYA, mely a szemüveglencse gyártás globális piacának kulcsszereplője a 3D technológia nyújtotta fejlesztési lehetőségeket kihasználva, idén nyártól több európai országban, beleértve Magyarországot is, elérhetővé teszi üzleti partnerei és azok vásárlói számára a YUNIKU márkanévre keresztelt integrált rendszerét. A nemzetközi szabadalommal védett innováció lehetővé teszi az egyénre szabott szemüvegkeretek gyártását, a háromdimenziós arcszkennelés és 3D nyomtatási technológia együttes alkalmazásával. Szakértők szerint ez az újítás akár iparági forradalmat is hozhat a globális szemüvegkeretek gyártói piacán.

Tovább olvasom »
mnkh, pénzszerzés, promóció

Félmilliárd eurós gazdaságfejlesztési forrás a határon túli magyar vállalkozásoknak

PP

Példa nélküli gazdaságfejlesztési program indul a Kárpát-medence határon túli, magyarlakta területein. A Magyar Kormány által biztosított mintegy 150 milliárd forint értékű támogatás célja a határon túli magyar gazdasági szereplők növekedésének elősegítése és a magyar–magyar gazdasági kapcsolatok erősítése, melyben kiemelt szerepet vállal a Magyar Nemzeti Kereskedőház is. A Kárpát-medencei Gazdasági Konferencia és Kiállítás keretében a gazdaságfejlesztési programok eddigi eredményeiről, aktualitásairól és a források hatékony felhasználásáról is tájékozódhattak a Kárpát-medencei magyar vállalkozások.

Tovább olvasom »
biztosítás, cafeteria, egészségbiztosítás, egészséges munkahely, motivációs tippek, öngondoskodás, promóció

Íme a megoldás a dolgozók egészségi problémáinak 90 százalékára, ami még a munkáltatónak is jó

PP

A csoportos egészségbiztosítás vonzó a munkavállalók
és költséghatékony megoldás a munkaadó számára. Mivel nem jelentős költségtétel, akár év közben is döntetünk a bevezetéséről. Hogy hogyan működik a dolog, milyen cégeknek érdemes ebben gondolkodnia, és hogyan érdemes kalkulálni, arról Zsolnai Gáborral, a Vienna Life Biztosító vállalati értékesítési igazgatójával beszélgettünk.

Tovább olvasom »
it-biztonság, promóció

Egy kényelmes megoldás üzleti titkok védelmére

PP

Bizalmas üzleti információit senki sem köti szívesen mások orrára. A technika fejlődése viszont mára nemcsak a titkosszolgálatok, de az üzleti világ IT-hiénái számára is rengeteg olyan alkalmazást tett elérhetővé, amelyek segíthetik e titkok kifürkészését, ellopását. A Crosssec Solutions alkalmazásai a hazai piacon páratlanul egységes rendszerben bárhonnan elérhető, biztonságos munkakörnyezetet kínálnak mindazok számára, akik az adataikból élnek. Hármas megoldásuk kényelmesen, gyorsan és eszközfüggetlenül teszi elérhetővé és tárolhatóvá az információt, meggátolja az adatvesztést, kizárja az illetéktelen hozzáférést – egyszóval biztonságossá és kényelmessé teszi a cég folyamatos működését.

Tovább olvasom »
kereskedőház, magyar nemzeti kereskedőház, mnkh, promóció

Fókuszban az agráripari exportlehetőségek

PP

A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) idei évi belföldi szakmai rendezvény naptárában kiemelt eseményként szerepel a 35. Agromash EXPO, amelyen 20 ország összesen 300 kiállítója vesz részt. Az MNKH közreműködésének köszönhetően az agráripari szakvásárra rangos nemzetközi üzleti delegációk is érkeznek, hogy feltérképezzék a magyar agráripari képességeket, együttműködési lehetőségeket.

Tovább olvasom »
enterprise europe network, mnkh, promóció, vállalkozásfejlesztés

Bemutatkoznak az Enterprise Europe Network új követei

PP

Harmadik alkalommal választanak régiós követeket az Enterprise Europe Network (EEN) kkv fejlesztési program népszerűsítésére. A változatos iparágakból érkező gyakorló vállalkozók első kézből tudják átadni mindazt, amit az EEN szolgáltatásai nyújtanak a külpiacra törekvő cégeknek.

Tovább olvasom »
enterprise europe network, mnkh, promóció

Tapasztalatok első kézből az Enterprise Europe Network kínálta lehetőségekről

PP

Sikeres üzletemberek szerepvállalásával népszerűsíti az Európai Bizottság által létrehozott Enterprise Europe Network (EEN) a magyar vállalkozások számára kínált, többségében ingyenes szolgáltatásait. A jó példák és jó gyakorlatok hitelesen képesek közvetíteni azt a fő célt, miszerint a magyar kis-és közepes vállalkozások számára kiugrási lehetőséget tartogat az új exportpiacok elérése.

Tovább olvasom »
élelmiszeripar, mnkh, promóció

Elindult az Áldomás élelmiszerek hazai tesztértékesítése

piacesprofit.hu

Nyolc budapesti Príma üzletben december elején elindult az Áldomás néven forgalomba hozott kiváló minőségű magyar élelmiszerek kóstoltatással egybekötött tesztértékesítése. A Magyar Nemzeti Kereskedőház (MNKH) által életre hívott új közösségi márka célja, hogy lehetőséget teremtsen a hazai termelőknek a magas minőségű, GMO-mentes, magas beltartalmi értékkel rendelkező, mesterséges ízfokozóktól mentes élelmiszereik bel- és külpiacokon történő értékesítésére.

Tovább olvasom »