Pozícionálás cikkek


Az elégedett ügyfél is elcsábítható

Az elégedett ügyfél is elcsábítható 

Elkötelezett munkavállaló nélkül nincs remek ügyfélélmény. Az elégedett kliens pedig hajlandó mélyebbre nyúlni a zsebében. Erről is szó esett a Piac & Profit Cégmarketing - 2018 című konferenciáján.
Ha te nem pozicionálsz, a versenytársaid teszik

Ha te nem pozicionálsz, a versenytársaid teszik 

Ahhoz, hogy sikeresen érvényesülhessünk a piacunkon, fontos pozicionálnunk a termékünket szolgáltatásunkat, tudnunk azt, kinek és miért akarjuk eladni. Mert ha nem tesszük meg, a konkurencia teszi meg helyettünk – figyelmeztet szakértőnk.
A két szép szemünkért nem fognak bennünk megbízni

A két szép szemünkért nem fognak bennünk megbízni 

Kevesen gondolnak bele, hogy reklámozni vagy pozicionálni nemcsak valaminek vagy valakinek a termékét vagy szolgáltatását lehet és kell, hanem magát a céget vagy vállalkozót is.
Keresd az űrt: pénzt fogsz találni

Keresd az űrt: pénzt fogsz találni 

Egy vállalkozás életében a pozícionálás marketing stratégiája az egyik döntő eleme a tudatos és pontos üzleti stratégiának, akár kicsi akár nagy a cég. A pozícionálás amilyen egyszerű, ha megérted ugyanolyan könnyű is elrontani – ahogyan azt sokan teszik. De kezdjük az alapoktól. Mi az a pozícionálás?
Kis forgalom, nagy haszon

Kis forgalom, nagy haszon 

Nem feltétlenül nélkülözhetetlen a talpon maradáshoz a tömeges értékesítés. Léteznek olyan igencsak jól működő butikok, melyek tulajdonosai akkor sem kezdenek aggódni az üzlet jövőjéért, ha olykor napi egy-két terméket sikerült értékesíteni – vagy esetleg annyit sem.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben

Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben 

Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Professzionális online sales és marketing vezetőt keresünk!

Részletek

Privátbankár
Mfor
Piac és Profit

Munkatársakat keresünk!

Online lapcsaládunk bővítéséhez újságírókat, szerkesztőket keresünk.

Részletek

Pénzszerzés

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség

Külföldi piacra lépne a cége? Itt a lehetőség  

 A Nemzeti Innovációs Ügynökség április 26-án induló XPAND programja a külföldi piacszerzésben segíti az innovatív magyar vállalkozásokat.

Gazdaság

Meglepő, de a hazai Európa egyik legpezsgőbb lakáspiaca

Meglepő, de a hazai Európa egyik legpezsgőbb lakáspiaca 

2023-ban 107 ezer lakás cserélt gazdát Magyarországon. Ez 26,1 százalékos visszaesést jelent az előző évi eredményhez képest.

Infokom

Hogyan írja át a mesterséges intelligencia az orvostudományt?

Hogyan írja át a mesterséges intelligencia az orvostudományt? 

A robotika már nem a jövő, hanem a jelen: Magyarországon is forradalmasítja az orvostudományt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo