Podcast cikkek
Mindig az ember a leggyengébb láncszem a kibervédelemben
Kétféle ember, és kétféle cég van: akit már meghekkeltek, és akit meg fognak.
Versenyhátrányba kerülhetnek a cégek mesterséges intelligencia nélkül
A mesterséges intelligencia szédítő sebességgel formálja az életünket. Aki kimarad, valószínűleg lemarad.
Most minden vállalkozás megtalálhatja a számára megfelelő forrást
Kollega-Tarsoly Dániellel, az MBH Bank egyedi üzletfejlesztésért felelős ügyvezető igazgatójával beszélgettünk.
Ilyen se volt még, ingyenes podcast szoba és workshopterem
Közösségi térként és podcast szobaként is működő telekom üzlet nyílt.
Mi lesz a szochós kamat július 1-jei bevezetése után? Klasszis podcast
Lapcsoportunk Klasszis podcastjában Turner Tibor, az OTP Alapkezelő Zrt. általános vezérigazgató-helyettese segít eligazodni az új kormányrendelet szabályai között.
Nyugdíjszerviz Dr. Farkas Andrással és Karácsony Mihállyal
Egy kihagyhatatlan műsor, amelynek témája előbb-utóbb mindenkit érint.
Igencsak rögös lehet az út, ha podcast adásban éri jogsérelem cégünket
Különösen nehéz helyzetben találhatja magát az a vállalat, amely egy podcast adásban hamis állítások miatt jogsérelmet szenved el. Ugyanis igencsak problémás lehet a helyreigazítás kérése, hiszen egy podcast nem minden esetben sajtótermék, így a tartalom közzététele sem minősül mindig médiaszolgáltatásnak – mutat rá az act Bán és Karika Ügyvédi Társulás.
Ajánló: vállalkozásról szóló podcastek
A Kosárérték Magazin összegyűjtött néhány, kifejezetten az e-kereskedelemmel foglalkozó, angol nyelvű internetes rádióműsort, amelyekből hasznos tanácsokat kaphatunk vállalkozásunkhoz.
A tartalom mindent visz - még mindig imádjuk a podcastokat
Egy friss amerikai felmérés szerint még soha nem voltak olyan népszerűek a podcastok, mint napjainkban. Az USA lakosságában 24%-a hallgatott podcastot az elmúlt hónapban. Ez pedig több mint 77 millió embert jelent.
A podcast a márkaépítés következő terepe
A podcastok afféle online rádióadások, amelyek itthon is egyre népszerűbbek. A nagy márkák már látják, érdemes ezeket is ekébe fogni a márkaépítésben. Finomabban, vagy akár durvább eszközökkel.